Kolejny spacer, kolejne wrażenia.

Pogoda w naszym mieście staje się coraz lepsza. Warto się nią nacieszyć, ponieważ według źródeł, za kilka dni znów zawitają deszcze i burze. W związku z tym, postanowiłam "uwiecznić" dzisiejszy spacer za pomocą sprawdzonego sprzętu - aparatu. Bo w końcu co może lepiej uchwycić chociażby jedną chwilę, niż zdjęcie?


Na dzisiejszym spacerze spotkałam się z wieloma komentarzami na temat Mirrorka. Wśród nich znalazły się opinie typu:
- Hahaha! Jaki kozak. Z takim bydlem chodzi! Hahaha!
- Weź go trzymaj mocniej, bo Ci ucieknie ten kundel.
  - No no no, niezły "Latrelek"
- Boże, jaki wielki! 


Jednak znaleźli się miłośnicy tej rasy, niektóre pogawędki z tymi osobami były naprawdę długie. Miło, że dorośli tak poważnie podchodzą do ludzi w wieku nastoletnim.

Mirka dzięki sportom i długim spacerom nabrała odpowiedniej sylwetki. Zmiany 
na zdjęciach mało widoczne, jednak "na żywo" można wiele wywnioskować.
Zwróćcie uwagę na jej podbrzusze. Na zdjęciu "przed" jest bardziej wypukłe, a sama Mirka masywniejsza, niż na zdjęciu "po".


Na spacerze Mirka szła spokojnie, co było miłą niespodzianką. Często wyprzedza przewodnika, jednak dzisiaj to zachowanie zanikło.
Pare razy natrafialiśmy na inne psy, dla których obecność Miry nie była czymś wesołym. 
W związku z tym dochodziło do kłótni między psiakami, jednak zajęcie 
Mirki piłką okazało się bardzo sprawdzonym i skutecznym sposobem.
To na tyle, zapraszam do obejrzenia reszty zdjęć z dzisiejszego spaceru. :)





Jeśli chciałbyś wyrazić swoją opinię co do tego postu, opisz swoje odczucia w komentarzu. 
Serdecznie zapraszam do czytania kolejnych postów. Niedługo pojawią się relacje ze spaceru z Buffym oraz wiele, wiele więcej. :)

A jak mijają wakacje u Was?

2 komentarze:

  1. U mnie jest podobnie, tyle że inne słowa :D
    Coś typu "oo, jaki słodki","mogę pogłaskać??","jaki pitbull","nie pogryzie mnie?","jaki groźny!" itp... strasznie mnie takie coś denerwuje, i mimo że mam swojego już od roku, wciąż mnie do drażni. Ah, no i mój pies to york :D
    Piękne zdjęcia, Mira jest cudowna! <3
    Pozdrawiamy :)
    http://majkowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, bez dyskusji na temat psów się nie obejdzie. :D
      Dziękuję za opinię ;)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do dalszego blogowania, a także pewnym podsumowaniem. Dlatego chcę Wam bardzo podziękować za dodanie nam sił i wsparcia. :)

Każdy Wasz komentarz postaram się odwzajemnić.
Jeśli prowadzicie bloga - przyślijcie mi link. Odwiedzę ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.