Wakacje czas zacząć!

Nareszcie nastały 2 miesiące odpoczynku, wyjazdów, zabawy.. Krótko mówiąc - upragnione wakacje, na które czekaliśmy całe 10 miesięcy. Warto to wykorzystać!
Jednak nie dla każdego jest to czas w pełni wolny, zwłaszcza, jeśli ma się "na głowie" 13 czworonożnych wariatów. Spróbuję zadbać, aby te 2 cudowne miesiące nie upłynęły w nudzie, bo jaka byłaby wartość wakacji, gdyby nie zabawa?


Jak to zrobię? Czeka mnie ciężki trening Agility, (prawdopobnie) Bike-jorking, zaplanowanie psich wycieczek oraz przede wszystkim rozwijanie umiejętności moich psów. Co do dziesięciu moich uszaków - zamierzam zapewnić im solidny wybieg, gdzie będą miały okazję do "wykicania się". Ryszard czeka z niecierpliwością przygotowując się w salonie. Kto wie, może wyciągnie jakieś korzyści?

Dodam, że na zdjęcie poniżej wyczekiwałam minutami, gdyż Rysiek, jak to królik, jest niezwykle szybki. Posiadacze królików pewnie znają to uczucie, kiedy próbuje się zrobić uszatemu zdjęcie, kiedy on biega wokół pokoju niczym opętany z zamiarem, by wyjść na podwórko. 





A Wam, Drodzy czytelnicy, pragnę podziękować za obecność na moim blogu, ale przede wszystkim życzę udanych, mile spędzonych wakacji! Jestem również ciekawa Waszych planów. :)  /Mysterious.

1 komentarz:

  1. Kiedy natrafię na jakiś ciekawy blog, taki, który mnie zaintryguje, czytam go całego. Jak widzisz, dotarłam aż tu. Pasjonujące było czytanie Waszej historii, również tego jak się zmieniałaś - jak zmieniały się Twoje poglądy, jak po sposobie pisania widać było jak dorastałaś. Mam nadzieję, że będę mogła pozostać z Twoim blogiem na długie lata.
    Pozdrawiam cieplutko
    monopazur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do dalszego blogowania, a także pewnym podsumowaniem. Dlatego chcę Wam bardzo podziękować za dodanie nam sił i wsparcia. :)

Każdy Wasz komentarz postaram się odwzajemnić.
Jeśli prowadzicie bloga - przyślijcie mi link. Odwiedzę ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.