"Wakacyjny Shopping"


 W związku z minionymi urodzinami Miry & Ryszarda (oraz tym, że kończy mi się karma), postanowiłam wybrać się na tzw. Shopping. 
Pora letnia to okres wielu cudownych spacerów, które niestety równają się z przewagą insektów. Warto więc wyposażyć się w obrożę lub szampon przeciwko nim, które z pewnością uchronią nasze czworonogi.


Mirka dzielnie przetrwała kąpiel, co jest można powiedzieć SZOKIEM, ponieważ przy próbie zachęcenia jej do kąpieli, usiłuje ona uciec, wybrnąć.. i Bóg wie co jeszcze. Nie wiem, co się jej  stało, ale ta zmiana pozytywnie mnie zaskoczyła. :)

Akcesoria dla zwierząt, które do tej pory miałam, były świetne, jednak z czasem poniszczały. Bez wahania pojechałam do najbliższego sklepu zoologicznego, gdzie było wszystko, na co oczekiwałam. Kupiłam:
  • Kaganiec metalowy "Dingo" - 57 zł 
  • Piłka jeżowa "Trixie" - 15 zł
  • Szampon przeciw insektom "Hilton" - 7,90 zł
  • Zgrzebło "Trixie" - 25 zł
  • Karma "Orlando" X3 (wygrane) - FREE
  • Karma "Bellosan" (wygrana) - FREE
  • Adresówka - 5 zł
Za całość zapłaciłam 109,90 zł.

Pragnę z całego serca podziękować moim najukochańszym skarbom, Mirze i Rysiowi, za te cudownie spędzone lata i życzyć zdrowia, szczęścia, długich spacerów, niezapomnianych przygód, czystego futerka, smacznej karmy i wszystkiego, co dla czworonoga najlepsze. Kocham Was!!!



Wspomniane przeze mnie karmy, wiem, że do najlepszych nie należą, ale jako uczestniczka konkursu zostałam oszukana, ponieważ nagroda miała być zupełnie inna. Ale cóż, Mirka ma więcej jedzenia. Moja opinia, co do tych karm, na podstawie testu z Mirką i Buffym.:

Karmę "Bellosan" na podstawie zrobionego testu uważam za lepszą od karmy "Orlando". Psom bardzo smakuje, po opisie wydaje się być karmą o dobrej jakości. Skład karmy też okazał sie całkiem niezły. Jestem z niej zadowolona, jednak trochę poddenerwowało mnie, że jest to jedno opakowanie, zaś Orlando otrzymałam w trzech paczkach.. :-/

A czy Wy macie już za sobą Wakacyjny Shopping? :3



2 komentarze:

  1. O no to 100 psich lat dla Miry i Ryszarda! :D
    O ho no, no zakupki :D
    Ja zakupiłam już parę rzeczy, ale mam jeszcze długą liste ;)
    Ciekawy post, pozdrawiam :)
    Zapraszam do nas, na nowy post :)
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za życzenia.
      Również pozdrawiam i z pewnością zajrzę na Twojego bloga. :)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do dalszego blogowania, a także pewnym podsumowaniem. Dlatego chcę Wam bardzo podziękować za dodanie nam sił i wsparcia. :)

Każdy Wasz komentarz postaram się odwzajemnić.
Jeśli prowadzicie bloga - przyślijcie mi link. Odwiedzę ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.