3 Nowe Sztuczki & Podsumowanie wakacji

Niedawno Mira opanowała kolejne sztuczki, mianowicie "Hop" (do góry), "Skacz" (przez przeszkodę) oraz "Slalom". Jestem z niej ogromnie dumna, ponieważ nauka jednej 
sztuczki zajmuje jej dość krótki czas (oczywiście nie narzucam jej ogromnej ilości naraz). Wszystko dzięki cierpliwości.. i odrobinie mięsa.


Oprócz tego, chciałabym podzielić się z Wami moją opinią
na temat tegorocznych wakacji, w formie podsumowania.

 ~ LIPIEC ~
Osiągnięcia:
- Założenie bloga
- Rozpoczęcie wolontariatu
- Więcej spacerów i sportu

Napotykane przeszkody:
- chorobliwy upał
- niechęć Miry do sportów

Ocena miesiąca: 5/10

Ogólne wrażenie:
Lipiec uważam za średnio udany. Przez niesprzyjającą pogodę, nie udało nam się nadrobić sportu i ćwiczeń, przez co Mira otrzymała efekt jojo. Raz była smukła i chętna do sportu, za drugim razem przybierała wagi i była niesamowitym leniem. To było skutkiem ciężkiej pracy, ponieważ wielokrotnie nie mogłam jej "nawrócić" na zdrowy tryb życia.

- wersja otyła -

- wersja smukła -


~ SIERPIEŃ ~
Osiągnięcia:
- (Wreszcie) zdrowy tryb życia
- wyrobienie smukłej sylwetki i mięśni
- opanowanie nowych komend i sztuczek

Napotykane przeszkody:
- zmienna pogoda

Ocena miesiąca: 10/10

Ogólne wrażenie:
Sierpień uważam za jak najbardziej udany miesiąć. 
Mirka opanowała wiele sztuczek, wreszcie toleruje obecność aparatu (tak, wiem) oraz jest bardziej posłuszna. Nareszcie zaczyna reagować na komendy w różnych rozproszeniach oraz jest bardziej chętna do tresury, poprzez "żywnościową" motywację. Do tego miesiąca nie mam zastrzeżeń, prócz chłodnych dni. Pod koniec sierpnia Mirka przeobraziła się w pewny "typ użytkowy". Porównując ją do reszty jej rodzeństwa, mogę stwierdzić, że jest znacznie smuklejsza i ma większe zapotrzebowanie na ruch.





4 komentarze:

  1. Świetny blog :* obserwacje za obserwacje? ja zaczynam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ok, również zaobserwuję.

      Usuń
  2. Cześć nie wiem o co ci chodzi ale nie skopiowałam opisu. Po prostu patrzyłam na twoje i mi się spodobało. I jest zupełnie inne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłaś spytać. Nie toleruję kopiowania bez wyrażenia zgody.

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do dalszego blogowania, a także pewnym podsumowaniem. Dlatego chcę Wam bardzo podziękować za dodanie nam sił i wsparcia. :)

Każdy Wasz komentarz postaram się odwzajemnić.
Jeśli prowadzicie bloga - przyślijcie mi link. Odwiedzę ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.