Chomicze Agility

Wiem, że pomysł dość nietypowy, ale namówił mnie do tego mój młodszy brat. 
Fakt, pokazałam mu "co i jak" w Agility, ale nie sądziłam, że tak się tym zafascynuje. Zaczął robić przeszkody z patyków, hula-hop, uczył nawet Ryśka (co mu się nie udało)..
Po nieudanych próbach w końcu podszedł do mnie z prośbą "Wiki, zrobimy tor przeszkód dla chomika?". Zgodziłam się.

W kilka godzin wykonaliśmy parę elementów toru, ponieważ Palisada, Slalom, Skok w dal i Stacjonaty były moim zdaniem zbyteczne i trudne do pojęcia dla takiego zwierzęcia.
Udało nam się wykonać Murek, Huśtawkę, Tunel twardy, Kładkę i Koło. Winnie, o dziwo, był wyjątkowo zainteresowany torem. Z łatwością przeszedł przez przeszkody, zajęło mu to 29,8 sekund. Co prawda, przy niektórych przeszkodach był nieco zmieszany, więc ułatwiłam mu to nagrodą za każdą przeszkodę.


Do wykonania przeszkód użyłam kartonu, tektury, ołówków i taśmy do utrzymania przeszkody w odpowiedniej pozycji. Huśtawka i tunel były już gotowe.
Powodem rozmazanych zdjęć jest brak współpracownika. Jednocześnie trzymałam aparat i kierowałam Winniego. Nie powiem, było dość trudno. :D
 Zapraszam do obejrzenia tych powalających jakością zdjęć:
 Winnie w tunelu
 Udajemy się do kolejnych przeszkód

 Schodzimy z huśtawki..
...Po czym wchodzimy na kładkę. Nagroda musi być :P

Skok przez murek

Oraz przez koło. Wiem, zła perspektywa.

Tor ukończony. Gratulacje!

3 komentarze:

  1. Heh fajny ten tor dla chomiczka może taki zrobię jak będę mieć chomika xD
    A i "słit' ten twój chomiczor </3

    Zapraszam do mnie do skomentowania :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, już zaraz skomentuję, nie miałam zbytnio czasu. Sama wiesz :P

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do dalszego blogowania, a także pewnym podsumowaniem. Dlatego chcę Wam bardzo podziękować za dodanie nam sił i wsparcia. :)

Każdy Wasz komentarz postaram się odwzajemnić.
Jeśli prowadzicie bloga - przyślijcie mi link. Odwiedzę ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.