- Komunikat -

Niedawno otrzymałam kilka prywatnych wiadomości dotyczących poprzedniego postu, a mianowicie: dotyczącego realizacji Waszych pomysłów dotyczących tego bloga.

Wiadomości były anonimowe, ale natchnęły mnie do dalszego działania, tym razem spoza tej strony. Były one prośbą o założenie konta na asku. Co ciekawe, nie mojego, a Miry. :D

Tak więc, Panie i Panowie, uroczyście otwieram konto Mirrorka pod adresem:
http://ask.fm/Mirka_Rottweiler ,  w którym będziecie mieli możliwość uczestniczenia
w Rottweilerowym Q&A. Konto będzie sprawdzane codziennie, a co za tym idzie, nie
będziecie musieli długo czekać na odpowiedź. Z góry uprzedzam, że odpowiadam w
imieniu Miry. Aktualnie nie mam swojego konta na tej stronie, aczkolwiek wkrótce 
może się pojawić, o czym będziecie mogli dowiedzieć się w zakładce Kontakt.

Wspomnę też o nowej zakładce "Recenzje". Nowe posty pojawią się w ciągu kilku dni.
Więcej informacji w adresie linijkę wyżej. ;P

Macie pomysły na kolejne posty? Piszcie w komentarzach. :)


4 komentarze:

  1. Okay bloga obserwuję polajkowałam na asku aska obserwuję teraz dodałam komentarz na blogu j jeszcze popytam na asku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, jak miło :3 Odwdzięczę się. ;)

      Usuń
  2. Widzę że zaobserwowałaś u mnie,ja też obserwuję i będę zaglądać częściej ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. :)
      Twój blog jest świetny, zaglądam codziennie i jestem pod wrażeniem.
      Pozdrawiamy, Wiktoria & Mirka. :)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do dalszego blogowania, a także pewnym podsumowaniem. Dlatego chcę Wam bardzo podziękować za dodanie nam sił i wsparcia. :)

Każdy Wasz komentarz postaram się odwzajemnić.
Jeśli prowadzicie bloga - przyślijcie mi link. Odwiedzę ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.