Nauka sztuczek & Konkurs z okazji 1.000 wyświetleń

Pierwszą sprawą, jaką chciałabym poruszyć jest nowa strona o charakterze 
poradnika - Nauka SztuczekZnajdziecie tam dwa rozdziały: Komendy 
podstawowe i Komendy zaawansowane, czyli sztuczki. Postaram się
dokładnie wyjaśnić Wam przebieg nauki komend. Wkrótce pojawią się
nowe komendy i sztuczki, m.in. "slalom poprzez nogi" i "hop". 


Treść jest mojego autorstwa. Pisząc ten poradnik, sugerowałam 
się metodami, których używam podczas szkolenia Miry.
Mam nadzieję, że strona okaże się pomocna. :)

Drugą sprawą, jaką chciałabym poruszyć, jest 1.000 wyświetleń na blogu.
Nie, nie. Przepraszam.. 1127!


Jestem przeszczęśliwa i chcę Wam gorąco podziękować. :)
Dziękuję za komentarze, obserwacje i samo czytanie mojego
bloga. Jest to dla mnie bardzo miłe, ponieważ nastawiałam się 
na najgorsze.. Że posypią się hejty, nikt nie będzie chciał czytać..
A tu proszę. Nie minął miesiąc, a już 1.000 wyświetleń
 i sześciu obserwatorów. 

Z tej okazji znów "uroczyście" otwieram konkurs (zapytajowy) na najlepsze 
zdjęcie Waszego pupila. Co zrobić, aby wziąć w nim udział?
udziel odpowiedzi w tym pytaniu KLIK.
W odpowiedzi uwzględnij: 
- imię właściciela *
- imię zwierzaka *
- wiek zwierzaka *
- gatunek zwierzaka *
- tytuł zdjęcia *
- rasa zwierzaka

( Punkty ze znakiem * są obowiązkowe ) 

Zdjęcie może być dowolne. Ważne, żeby nie było skopiowane z internetu. 
Osoba, która skopiuje zdjęcie, zostanie zdyskwalifikowana z konkursu.

Brak komentarzy

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do dalszego blogowania, a także pewnym podsumowaniem. Dlatego chcę Wam bardzo podziękować za dodanie nam sił i wsparcia. :)

Każdy Wasz komentarz postaram się odwzajemnić.
Jeśli prowadzicie bloga - przyślijcie mi link. Odwiedzę ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.