Nowy członek naszej gromadki - Scarlett vel' Cheshire.

Jak zdołaliście zauważyć, w poprzednim poście napisałam:
 " Naszą gromadkę czekają nowe zmiany. Jakie?
O tym dowiecie się wkrótce. ;) ".
Z racji tego, że słowo "wkrótce" określam na 1, 2 dni ORAZ z tego, że nie chcę zostawiać Was w niecierpliwości (bo już się o tym przekonałam), postanowiłam, że post dotyczący tej zmiany napiszę dzisiejszego dnia. :)
1. Jaka to zmiana? 
W mojej gromadce pojawił się nowy zwierzak.. Na to wskazuje sam tytuł.

2. Co to za zwierzę, ile ma lat i jak się nazywa?
Jest to Królik Holenderski, ma 3 lata i nazywa się Scarlett vel' Cheshire, po domowemu Fioncia. :3
3. Jak się u Ciebie znalazł?
Długa historia.. Jak kiedyś wspomniałam, od czasu do czasu trafiają do mnie zwierzęta. 
Niekiedy na stałe, innym razem tymczasowo.  W tym przypadku 
Fioncia zostanie z nami do listopada lub dłużej.
4. Jak powitały go inne zwierzęta?
Ze strony Ryszarda i Winniego - całkiem pozytywnie. Winnie, co prawda, będąc chomikiem nie będzie dobrym przyjacielem dla większego od siebie królika, ale Ryszard - owszem.
Co do Mirki, obwąchanie zaliczone, ale nie nastawiam się na więcej relacji. 
Z góry wolę nie narażać króliczki.

To na tyle z Q&A. Teraz czas na zdjęcia. :)




 

Scarlett jak na "Holenderkę" ma dość oryginalne umaszczenie.
Zwracam tu uwagę na rozmieszczenie plam przednich łap. 
Wygląda to całkiem zabawnie, zwłaszcza, gdy położy się wystawiając łapki jak najdalej się da. 

- - -

Serdecznie dziękuję za 750 + wyświetleń na moim blogu!
To niecały miesiąc, z czego jestem podwójnie zadowolona.
Mam nadzieję, że do pełnego miesiąca nabijemy do 1.000 wyświetleń. 
Dacie radę? :P

2 komentarze:

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do dalszego blogowania, a także pewnym podsumowaniem. Dlatego chcę Wam bardzo podziękować za dodanie nam sił i wsparcia. :)

Każdy Wasz komentarz postaram się odwzajemnić.
Jeśli prowadzicie bloga - przyślijcie mi link. Odwiedzę ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.