Recenzja smakołyków: Markies & Beggin' Strips.

Na ostatnich zakupach postanowiłam wypróbować dwa opakowania ze smakołykami. Stwierdziłam, że przydadzą się w szkoleniu Miry. Rzeczywiście, metoda okazała się skuteczna.

- MARKIES FIRMY PEDIGREE - 

Pierwszym opakowaniem jest "Markies" firmy Pedigree. Imituje kości szpikowe nadziewane mięsem. Smakołyk, mimo nietypowego skojarzenia okazał się świetną metodą do nauki komend i sztuczek. 
Dlaczego? Sam zapach tego smakołyku automatycznie "wciąga" psa, a co dopiero jego zjedzenie. :) Opakowania tego smakołyku są różnorodne, ale mój zakup wygląda tak, jak na zdjęciu po lewej stronie. 
Smakołyk dodaje psu niesamowitą motywację, więc mogę śmiało powiedzieć, że nadają się jako nagroda dla psa.
Jedyne, z czego jestem niezadowolona - to ilość. W tym opakowaniu jest zdecydowanie za mało. :-/

ZALETY: Skład smakołyków nie jest skupiony na produktach chemicznych, bardzo motywują psa, ponadto są zdrowe i smaczne. 
(Z moich obserwacji oczywiście)

WADY: Dla niektórych osób wadą może okazać się odpowiednie dawkowanie. Prócz tego nie dostrzegam niczego negatywnego. Wadą jest również bardzo mały procent mięsa.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- BEGGIN' STRIPS FIRMY PURINA FRISKIES -


Kolejnym opakowaniem są Beggin' Strips firmy Purina Friskies. Są to paski imitujące bekon. Smakołyk ten jest również bardzo dobrym do zmotywowania psa przy nauce sztuczek. Mogę nawet przyznać, że jest lepszy od poprzedniego produktu.
Beggin' Strips mają charakterystyczny zapach, który pies jest w stanie wyczuć z wielkiej odległości. Nie mam żadnych zastrzeżeń do tego smakołyku, moim zdaniem jest jak najbardziej udany. Zawiera Omega 3 i 6, dużą ilość witamin, ma niską zawartość tłuszczu oraz przeciwutleniacze.
Jestem pod wrażeniem tego produktu i gorąco polecam do zakupu.



ZALETY: Zdrowy smakołyk, pełen witamin i składników przyczyniających się do zdrowia psa. W znaczącym stopniu motywuje psa. Wydaje się pyszny.

WADY: Również jak w przypadku "Markies", odpowiednie dawkowanie.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Mam nadzieję, że recenzja okazała się skuteczna i pomocna.
Chcecie więcej takich recenzji? Piszcie. ;)

Pozdrawiamy, Wiktoria & Mira.

4 komentarze:

  1. Pedigree markies są duże ? Bo nie wiem czy nie kupić :P Na razie mamy jeszcze zapas ale potem ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje opakowanie było strasznie małe, aczkolwiek smakołyki przepyszne. ;)

      Usuń
  2. My ze względu na alergię ich nie kupimy ale na pewno by smakowały mojemu :D.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do dalszego blogowania, a także pewnym podsumowaniem. Dlatego chcę Wam bardzo podziękować za dodanie nam sił i wsparcia. :)

Każdy Wasz komentarz postaram się odwzajemnić.
Jeśli prowadzicie bloga - przyślijcie mi link. Odwiedzę ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.