Wyniki Konkursu!

Minęły już 24 godziny od opublikowania mojego "zapytajowego" konkursu, w związku z czym postanowiłam ogłosić jego wyniki. Decyzja o wybraniu słynnej trójki była bardzo trudna, ponieważ każde zdjęcie zasługiwało na tytuł, więc ostateczny wynik podsumowałam wraz ze znajomymi. Przypomnę Wam "Zapytajowe" nagrody dla uczestników.:

Pierwsze miejsce: Najlepsza Odpowiedź, wyróżnienie na blogu
Drugie miejsce: dyplom, wyróżnienie na blogu
Trzecie miejsce: dyplom, wyróżnienie na blogu

Żeby nie przedłużać, ogłoszę wyniki.

Pierwsze miejsce zajęła Natalia z jej sześcioletnim kotem Milanem.
Tytuł zdjęcia: "Poranny ziew". Gratulujemy!




Drugie miejsce zajęła Liwia z jej dwuletnim Maltańczykiem - Tiną.
Tytuł zdjęcia: "Tak spędzam wakacje".



Trzecie miejsce zajęła Patrycja z jej rocznym Chihuahua - Eddie'm.
Tytuł zdjęcia: "Little Nose"


Serdecznie dziękujemy za udział w konkursie!
Chcecie więcej konkursów tego typu?
Macie swoje pomysły na inne konkursy?
Jeśli tak, piszcie. :)

1 komentarz:

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do dalszego blogowania, a także pewnym podsumowaniem. Dlatego chcę Wam bardzo podziękować za dodanie nam sił i wsparcia. :)

Każdy Wasz komentarz postaram się odwzajemnić.
Jeśli prowadzicie bloga - przyślijcie mi link. Odwiedzę ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.