Początki Obedience.. w terenie

Myślałam, że nigdy do tego nie dojdzie, a jednak.
Na wczorajszym spacerze wydawało mi się, że prowadzę zupełnie innego psa. Mirka <<nareszcie>> opanowała skupienie przy rozproszeniach. Pomyślałam, że może warto zacząć ćwiczyć Obedience w terenie? Co prawda, było kilka "problemów", ponieważ zleciało się kilku ludzi, którzy chcieli skorzystać z naszych metod szkoleniowych, ale nie było to tak uciążliwe, jak samochody i okoliczne psy. Jakoś sobie poradziłyśmy. ;)


Co do komendy "Zostań!", która jest podstawą w tego typu szkoleniach - jeszcze nad tym pracujemy. Mirka woli chodzić przy nodze i zwiedzać.. trawę. Odbiegając, zapraszam na obejrzenie wczorajszych zdjęć ze szkolenia. Z góry uświadamiam, że są to początki naszych treningów, co jest głównym powodem tego, że między mną, a Mirką nie ma kontaktu wzrokowego, nad czym pracujemy. Jest to do poprawienia i mam nadzieję, że wkrótce do tego dotrzemy. Przed nami jeszcze szereg ćwiczeń..

 Start z siadu.

 I ruszamy!

Po czym skręcamy..

I czas na powrót do punktu pierwszego.

Ogółem chciałam przeprosić za mało postów na blogu, ale ilość mojego wolnego czasu rzadko kiedy wystarcza na napisanie posta, czy aktualizacji całokształtu bloga. Postaram się pisać częściej, bo sama wiem, że czytanie jednego postu przez kilka tygodni nie zadowala. W najbliższych tygodniach czeka mnie kilka diagnoz, testów i kartkówek, do których trzeba się porządnie nauczyć. Życzcie mi szczęścia. :)

2 komentarze:

  1. Ja tez z szirą zaczęłam ćwiczyć obiedance i wychodzi nam Ok tyle ze trudno jest z zostaniem. .. zapraszamy do nas
    pozdrawiamy
    Laura i Szira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, z niezależną rasą komenda "zostań" w rozproszeniach jest niemałym wyzwaniem. :D Moja Mirka opanowała tę komendę, jednak nie w takiej przestrzeni. :P
      Również pozdrawiamy.

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do dalszego blogowania, a także pewnym podsumowaniem. Dlatego chcę Wam bardzo podziękować za dodanie nam sił i wsparcia. :)

Każdy Wasz komentarz postaram się odwzajemnić.
Jeśli prowadzicie bloga - przyślijcie mi link. Odwiedzę ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.