Krajowa Wystawa Psów 17.05 Radom - część druga

W tym poście zwrócę uwagę na - moim zdaniem - najciekawszy element wystawy, czyli trening IPO. Nie jestem sędzią kynologicznym, aczkolwiek muszę przyznać że psy poradziły sobie świetnie. Pierwszy wystartował Cane Corso, a po nim nastała kolej na roczną suczkę Malinois, która na mnie zrobiła ogromne wrażenie pod względem posłuszeństwa i ogólnego zachowania na treningu. Pies był całkowicie skupiony na właścicielu i miał w sobie ogromny potencjał, który u tej rasy nie jest wyjątkiem. O szybkości i zwinności nie wspomnę. W każdym razie zapraszam do obejrzenia kolejnych zdjęć z udziałem wspomnianych przeze mnie psów.:









5 komentarzy:

  1. W Maliniakach jestem totalnie zakochana! Głównie dlatego, że zachwycaja mnie w temacie obedience za każdym razem swoją olbrzymią chęcia pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je uwielbiam, są wspaniałe! :)

      Usuń
  2. Strasznie żałowałam, że mnie nie było, no ale nie miałam transportu :((
    Byłam rok temu i doskonale pamiętam tego corso. Wymiatał <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda jedynie, że nie znam przydomku, chciałabym dowiedzieć się o nim czegoś więcej. :/

      Usuń
  3. Tez bardzo lubie chodzic na takie wydarzenia, nawet nie koniecznie trzeba brać udział samo oglądanie jest świetna atrakcja :)
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do dalszego blogowania, a także pewnym podsumowaniem. Dlatego chcę Wam bardzo podziękować za dodanie nam sił i wsparcia. :)

Każdy Wasz komentarz postaram się odwzajemnić.
Jeśli prowadzicie bloga - przyślijcie mi link. Odwiedzę ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.