LBA

Hejj! :3
Ponownie zostałyśmy nominowane do Liebster Blog Award, jednak z racji, że nominowałam już 11 blogów - jak ustalono w regulaminie - dzisiaj tylko odpowiem na pytanka.

Nominację otrzymałyśmy od Oli z bloga Z Malamutem przez Świat
za co bardzo dziękujemy. :)


 1. Jak się wabią twoje zwierzaki?
Mira 'N' Winnie.

2. Co robisz w wolnym czasie?
Bawię się z Mirą, gram na keyboardzie, 
słucham muzyki, czytam i piszę książkę.

3. Ile masz zwierząt?
Aktualnie dwójkę.


4. Jakie masz hobby?
W szczególności motoryzacja.
Poza nią Kynologia, fotografia, projektowanie i czytanie książek.

5. Twój ulubiony sport?
Motocross.

6. Ile masz lat?
Dobijam do 15. :")

7. Lubisz prowadzić bloga?
Uwielbiam. Jest to moja ulubiona czynność - na równi z jazdą na czterech i dwóch kołach oraz zabawą z Mirą. Pisanie bloga działa na mnie uspokajająco, pozwala mi upamiętniać przeszłość i budzi we mnie poczucie satysfakcji.

8. Ile dziennie bawisz się ze swoim pupilem?
Stosunkowo raz lub dwa razy, 
w zależności czy pozwala mi na to ilość wolnego czasu, zdrowie etc.

9. Co sądzisz o kupowaniu zwierząt 
(psy, koty) pod choinkę?
Uważam, że jest to absolutnie zły pomysł. Nieprzemyślane przybycie małej istotki może być w skutkach tragiczne, zwłaszcza kiedy okazuje się ona prezentem dla nieodpowiedzialnego i nieświadomego dziecka.

10. Ile zajmuje ci napisanie posta?
Średnio godzinę, zależy ile i o czym piszę.

11. Lubisz czytać inne blogi?
Pewnie. Najbardziej wpływowe są moim zdaniem blogi o charakterze poradników lub ciekawostek z życia wziętych, można się w nich wiele dowiedzieć. Poza tym, są także dobrym źródłem inspiracji dla początkujących bloggerów.

Mysterious

Brak komentarzy

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do dalszego blogowania, a także pewnym podsumowaniem. Dlatego chcę Wam bardzo podziękować za dodanie nam sił i wsparcia. :)

Każdy Wasz komentarz postaram się odwzajemnić.
Jeśli prowadzicie bloga - przyślijcie mi link. Odwiedzę ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.