Mira VS. Comfy Spike.

Cześć!
Już wczoraj, pisząc recenzję jeżowej piłki, miałam zamiar wgrać do posta film przedstawiający Mirę rozprawiającą się z nowo zakupioną piłeczką. Szczęście po raz kolejny mi nie dopisało i mimo wielu prób nie udało mi się przesłać to video. W końcu dzisiaj stało się to możliwe i w ten oto sposób przedstawiam Wam filmik z Mirą. :D



Wiem, jaka jest jakość, wiem, że w oddali szczekają psy.
Ale to mój drugi film na YT i pierwszy, gdzie puszczane jest jakiekolwiek video.
Ja się poprawię, proszę mnie nie bić :"D

3 komentarze:

  1. fantastyczna zabawa :)
    ps. wiesz, zupełnie nie słyszę tych psów w oddali szczekających tylko muzykę i odgłosy piłeczki. Naprawdę filmik jest bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest źle, naprawdę nie wiem czego się czepiasz ;)
    W szczególności, że jest to Twój pierwszy film :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam szczekających psów nie słyszę :) Jak na pierwszy film nie ma się do czego przyczepić, każdy jakoś zaczynał :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do dalszego blogowania, a także pewnym podsumowaniem. Dlatego chcę Wam bardzo podziękować za dodanie nam sił i wsparcia. :)

Każdy Wasz komentarz postaram się odwzajemnić.
Jeśli prowadzicie bloga - przyślijcie mi link. Odwiedzę ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.