Plany. Plany wszędzie.

Tytuł dzisiejszego posta mówi sam za siebie. Jesteśmy już jedną nogą na wakacjach, druga natomiast stoi po stronie planowania i wykreślania zadań z listy. Nie wiem dlaczego, ale lubię wyznaczać sobie cele i je realizować. I pewnie mam to po kimś :"D


Patrząc na wspomnianą listę, tegoroczne wakacje wydają się być dość ciekawe, a ich punktem są oczywiście psy. Jeśli chodzi o Mirę, mamy tutaj sporo do zrobienia 
(i nadrobienia). Przez wakacje chciałabym..

1. Nauczyć Mirę kolejnych sztuczek
2. Spróbować sił w rzutach frisbee
3. Opanować aportowanie
4. Ulepszyć odwoływanie i dostawanie
5. Poprawić formę
6. Przeprowadzić resocjal. z innymi psami
7. Więcej spacerować
8. Kontynuować bieganie
9. Przekonać Mirę do pływania - to jest mój szczególny zamiar XD
10. Zrobić kilka zabawek

To nasze główne cele, które będziemy realizować w lato. Myślę, że chociaż większość z nich się powiedzie. :3 

Jednak nie przystaniemy tylko na Mirze! Pamiętacie może tego psiaka? 


Z tym oto Pimpkiem zamierzamy wybrać się na kolejne letnie zdjęcia, niewykluczone także, że zorganizujemy psi spacer po Radomiu. Ale to tylko plany ;)

Na koniec tematów okołopsich chciałabym przedstawić Wam Hachiko, który oficjalnie należy do naszych PSYjaciół. Myślę, że uda nam się zrobić chociaż jedną serię zdjęć tego psiaka, jest naprawdę przeuroczy :"D

photo by Kaori

Nie wiem, jakie plany ma Mira, aczkolwiek myślę, że zechce przystosować się do celów, które razem zrealizujemy. :D Zajmijmy się teraz planami typowo moimi, którymi mam zamiar zająć się w te wakacje. Co prawda nie są to jakieś wyjątkowe plany, ale zawsze coś.

1. Nauczę się kilku piosenek na keyboardzie
2. Zacznę częściej pływać kajakiem
3. Zrobię seszyn profeszyn w stajni
4. Pojadę na Air Show <3
5. Zrobię coś szalonego :D
6. Wybiorę się na maraton filmowy
7. Kupię nowy aparat
8. Otworzę się bardziej na ludzi
9. Zmienię styl
10. Nauczę się czegoś nowego

To na tyle jeśli chodzi o nasze niecne zamiary >:D 
A czy Wy macie jakieś pomysły na wakacje?

 Pozdrawiamy, Wiktoria z Mirą

8 komentarzy:

  1. Świetne zamiary , ja zamierzam , biegać w wakacje , gdyż bardzo lubię
    tą dyscyplinę , a przez brak czasu ją zaniedbałam :\

    Nowy post! : NOWYPOST

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne i ciekawe plany :)
    Ja również mam swoje postanowienie, ale więcej o nic w LBA #1.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyznaczanie sobie celów i ich realizowanie jest bardzo ciekawą oraz ambitną sprawą, ja także mam swoją listę planów na wakacje, a może i nawet czas po wakacjach jeśli zabrakłoby czasu. :D

    Muszę przyznać, że Wasze plany są bardzo ambitne i na pewno później te rzeczy Wam się przydadzą, toteż wraz z Rubinką życzymy Wam ich spełnienia i powodzenia w ich realizacji! :)

    Pozdrawiamy,
    Gosia & Ruby
    ruby4x4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa.
      Całkowicie zgadzam się co do Twojej opinii, jednak ostatnio ludźmi rządzi spontan, toteż zwyczajnie nie potrafię się odnaleźć. :))

      Pozdrawiamy!

      Usuń
  4. Też muszę zrobić sobie taką listę :D Nie dość, że motywuje to ile radości daje kolejne wykreślanie zdobytych celów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie może być to powód, dlaczego ją robię.. :'D

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do dalszego blogowania, a także pewnym podsumowaniem. Dlatego chcę Wam bardzo podziękować za dodanie nam sił i wsparcia. :)

Każdy Wasz komentarz postaram się odwzajemnić.
Jeśli prowadzicie bloga - przyślijcie mi link. Odwiedzę ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.