Urodzinowe przygotowania

Cześć,

Dokładnie za 6 dni będą siódme urodziny Miry (ale niczego jej nie mówcie, to niespodzianka. Ona nawet nie wie, że ma jakieś święto :"D) Z tego też powodu postanowiłam zabrać się za kilka ważnych rzeczy.


1. Zakupy
Dla większości osób normalnych (z poważaniem dla nas, psiarzy) kupowanie prezentów psu z okazji urodzin jest.. dziwne? Lub więcej niż dziwne. Nie wiem. W każdym razie dla mnie stoi to na porządku dziennym, psy w moim przekonaniu są pełnoprawnymi członkami rodziny i prezenty z okazji urodzin należą się im. Jak na razie mogę jedynie powiedzieć, że są już w drodze i wkrótce będziemy je użytkować ^^

2. Film
Dokładnie. Dzisiaj spędziłam TROCHĘ czasu przy komputerze i udało mi się skleić film. Z powodu braku obeznania jest to w sumie zbiór zdjęć, opcja "filmy + zdjęcia" jest mi po prostu obca. Film jest mojej "produkcji" i jest to mój pierwszy krok na YouTube, z tego powodu jest w nim pewnie wiele braków i niedopracowanych elementów. Z resztą nie wiem, zobaczcie sami.


3. Opanowanie emocji
Niewykluczone, że przejęcie się urodzinami Miry będzie dla mnie stresującym wydarzeniem. Ta świadomość, że Mira ma już 7 lat, że wszystko musi być idealne.. Tak, dla mnie urodziny psa są rangi państwowej :"D Zresztą nie tyczy się to tylko mnie. Boję się również, że dla Miry będzie to równie stresujące wydarzenie i wszystkie prezenty, tort.. znikną w ułamku sekundy. Możecie zatem wywnioskować, że nie jestem optymistą. Daleko mi do pozytywnego myślenia w takich momentach. :/


4. Tort
Jest to opcja, która stoi na krawędzi, nie przekonałam się jeszcze do zrealizowania tego pomysłu. W razie czego zamierzam poszperać w internecie w poszukiwaniu przepisu, ewentualnie sama coś upichcić. Myślę jednak, że ucieknę do pierwszej myśli, kombinowanie z żywieniem jest dosyć ryzykowne. Jeśli przekonałabym się do samodzielności, zdecyduję się najpierw na przeczytanie artykułów na temat żywienia psów. To zdecydowanie mi pomoże.

5 komentarzy:

  1. Sto lat niech żyje nam. Pozdrów Mirkę ode mnie i psiaków. Zapraszamy dziennik-labow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam, nie ma się co przejmować ;) Urodziny do podstawa! A upiec tort bardzo polecam, psiak będzie miał mega frajdę z zajadania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego! Jeżeli zdecydujesz sie upiec tort to chętnie przeczytam o nim na blogu przepis itp :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W imieniu Miry dziękuję za życzenia! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do dalszego blogowania, a także pewnym podsumowaniem. Dlatego chcę Wam bardzo podziękować za dodanie nam sił i wsparcia. :)

Każdy Wasz komentarz postaram się odwzajemnić.
Jeśli prowadzicie bloga - przyślijcie mi link. Odwiedzę ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.