To już rok!

... odkąd zaczęłam prowadzić bloga. :D

Wobec tego chciałabym podziękować za Waszą aktywność i za to, że wytrwaliście w czytaniu naszych wpisów. Bardzo mnie to cieszy, zwłaszcza, że blog jest moim pierwszym i zostałam tak miło przyjęta w gronie Was, blogerów. :)

Chciałabym zapytać Was o kilka rzeczy dotyczących bloga i jego prowadzenia.

 1. Co sądzicie o aktualnym wyglądzie bloga? Co mogłabym usunąć, dodać?
2. Czy podoba Wam się dotychczasowy sposób prowadzenia bloga?
3. Czy macie pomysły na kolejne posty? Recenzje, DIY?
 4. Czego chcecie więcej, a czego mniej?
  
 Każde Wasze pomysły postaram się zrealizować. ;)
Pozdrawiamy!

11 komentarzy:

  1. Mam nadzieję że to nie pierwsza i nie ostatnia rocznica! :)
    A co do bloga, to mnie się podoba. Jedynie co to nie widzę tytułu postu.

    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado
    Zapraszamy do nas: KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawione, dzięki ;)
      Ostatnio robię poprawki w CSS, niektóre rzeczy nie są jeszcze "dopracowane". :D
      Zajrzę ;)

      Usuń
  2. Fajnie, że to już rok.
    Myślę, że blog jest w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sposób Twojego pisania, każdą notkę czyta się mega przyjemnie i nawet nie wiadomo kiedy się skończyła :) Dla mnie wygląd jest ok, a co do postów to chyba najbardziej lubię te w których opisujecie czego się uczycie albo co już wypracowałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Wygląd znakomity, nic dodać, nic ująć. No a ja osobiście nie lubię różowego, ale mogę przeboleć.
    2. Raczej tak, choć wolę notki 1-2 razy na tydzień, nie za często.
    3. Ja kocham DiY. Na mojego psa nie było w sklepach żadnych SLEDów i DiY mnie uratowało. Owszem rób, tylko nie przepisy na ciasteczka, bo ja tego nie czytam, ignoruję. Najlepsze są (dla mnie) patenty na spacer i do biegania. Recenzje też lubię.
    4. Może czasem więcej tekstu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię, postaram się zrealizować punkty. ;)

      Usuń
    2. Choć w sumie tekstu jest odpowiednia ilość ;)

      Usuń
  5. 1. Wygląd jest znakomity. Podoba mi się tu właściwie wszystko. Z chęcią zaglądam na tutejszą stronę nawet, gdy nie ma nowych postów, ażeby tylko popatrzeć i pozazdrościć Wam wyglądu bloga.
    2. Jak najbardziej. Wszystko jest zrozumiałe i czytelne. Nie przesadzasz ze zdjęciami i arogancko nie chwalisz się postępami w nauce czy innymi sprawami. Nie ma tu tzw. ,,byków" jeden obok drugiego, co także ułatwia oraz umila czytanie treści bloga.
    3. Praktycznie wszystkie posty, jakie się tu pojawiają są ciekawe. Widać, że ambitność i pomysłowość nie poszły w las.
    Natomiast jeśli chodzi o recenzje i DIY to z chęcią przeczytałabym jakiekolwiek, szczególnie DIY, gdyż rzadko takowe goszczą na psich blogach.
    4. Co za dużo to nie zdrowo, więc nic w nadmiarze, a u Ciebie widzę, że tej zasady przestrzegasz.
    Natomiast jeszcze lepiej byłoby, gdyby posty pojawiały się maksymalnie 2 razy w tygodniu, były bogate w większą ilość zdjęć, ale jeszcze większą ilość tekstu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy!
      Mam nadzieję, że uda mi się sprostać. :)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do dalszego blogowania, a także pewnym podsumowaniem. Dlatego chcę Wam bardzo podziękować za dodanie nam sił i wsparcia. :)

Każdy Wasz komentarz postaram się odwzajemnić.
Jeśli prowadzicie bloga - przyślijcie mi link. Odwiedzę ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.