LBA #3 i #4

Cześć!
Już po raz trzeci otrzymałyśmy nominacje do Liebster Blog Award - blogowej zabawy, o której już pewnie słyszeliście :)


A więc, zaczynajmy! 
Oto pytania, które otrzymałyśmy.

Od Adrianny, autorki bloga Majka, czyli rudy kundelek:

1. Śpiew czy taniec - dlaczego ? 
Śpiew. Taniec niespecjalnie do mnie przemawia, a muzyka jest dla mnie najlepszym środkiem na uspokojenie. Często zresztą przydatnym.
 
2. Ile zajmuje Ci napisanie przeciętnego posta ?

 Zależy od tematu. Zazwyczaj muszę się namyślić i zebrać materiały, później wszystko ładnie skleić, a na końcu ewentualnie zrobić korektę. To zajmuje mi dość długo, ale nie jestem w stanie się określić.
 
3. Jaki masz kolor włosów ?
 

Jedni mówią, że czarny, inni, że brązowy.. Różnie bywa. Ja uważam, że to kolor pomiędzy wymienionymi.
 
4. Wolisz ogórka ,czy marchewkę ?
 

Ogórka. Uwielbiam arbuzowate we wszelkiej postaci! :D
 
5. Sam robiłeś/aś wygląd bloga ?
 

W całości. Robię też designy na zamówienie. :)
 
6. Twoja rodzina wie ,że piszesz bloga ?
 

Tak. Czytają go, a czasem nawet pomagają przy zdjęciach. Oczywiście czasami ;)
 
7. Czarny ,czy biały ?
 

Na tę chwilę biały, choć zdarzają się chwile, w których wszystko widzę w czarnych odcieniach, oczywiście przysłowiowo.
 
8. Kim chciałbyś/aś zostać w przyszłości lub kim jesteś ? ( zawód )
 

Poszłabym tropem behawiorystyki, weterynarii, prawa lub ekonomii.

9 . Psy ,czy koty ?
Psy. Koty też darzę sympatią, jednak psy są moim oczkiem w głowie.
 
10. O czym czytasz głównie blogi ( jeśli je w ogóle czytasz )
 

Czytam większość blogów o psiej tematyce, ale nie gardzę też blogami modowymi. :)
 
11. Psy rude ,czy czarne ?
Czarno-rude! :D


Oraz od Laury, autorki bloga Funia & Zuzia - moje psie szczęścia.:

1. Podaj 5 faktów o twoim psie. 
  • Pojawiła się u nas, kiedy byłam jeszcze małym gówniarzem i pamiętam, że razem jadłyśmy śniadania, obiady i kolacje.
  • Jako szczenię wychowywała się z Bernardynem, jednak ten był taką ciapą, że dawał robić ze sobą wszystko i Mira szybko nauczyła się dominować.
  • Zrobi wszystko za kawałek kiełbasy.
  • Lubi dużo biegać, a z wiekiem jest coraz bardziej energiczna.
  • Mimo, że jest w typie, często jest mylona z psem rasowym.


2. Jesteś za rasowy = rodowodowy?
Tak, wyłącznie pod pieczęcią ZKwP. ;)

3. Czy Twój obecny pies, jest twoim wymarzonym?
Tak. Zawsze marzyłam o psie chętnym do pracy, uczącym wielu wartości.. Ale także takim, który potrafi dać mi porządnego kopa i sprawić, że nigdy się nie poddaję. Takim psem jest właśnie Mira.

4. Jaką rasę psa, chciałbyś posiadać w przyszłości?
Jest wiele takich ras, należą do nich m.in. Malinois i Bulterier. Chcę też podarować dom psu, który nigdy go nie zaznał, więc gromada zapowiada się dość duża. :)

5. Jaka jest najlepsza zaleta twojego psa?
Cechy charakteru to mój słaby punkt do opisu. Mira nie jest nieustraszonym psem, nie ma też jakiejś super mocy, która jest jej największym atutem. Jest jednak najlepszym nauczycielem, jakiego można sobie wyobrazić. Uczy przyjaźni.

6. Jaka jest największa wada Twojego psa?
Niektóre cechy są zarówno wadami, jak i zaletami. Mira nie ma konkretnej wady, jednak największym jej wrogiem jest niecierpliwość. Tutaj kłania się wiele naszych problemów.

7. Czy Twój pies kiedyś na coś chorował?
Raz wylądowała na lecznicy w stanie krytycznym, gdyż przy pomocy pewnej osoby przedawkowała kości drobiowe.. Jednak nie wiem, czy ma sens nazywanie tego chorobą.

8. Jaki stosunek ma Twój pies do innych osobników jego gatunku?
Do małych psów jest obojętna, a do dużych zachowuje ponadprzeciętny dystans. Sprowokowana zaczyna ujadać..

9. Lubisz oglądać filmy o tematyce psów?
Tak, chociaż bardziej kręcą mnie dokumenty o psach, aniżeli typowe filmy z psem, jako głównym bohaterem. Naoglądałam się sporej ilości takich filmów i owszem, podobają mi się, jednak wolę oglądać to, co podszkoli mnie w tym temacie.

10. Opisz krótko historię swojego psa..
 ,,Trzeba było zapełnić tę pustkę po poprzednim Rottweilerze" - anonim.

11. Czy twój pies lubi jazdę samochodem?
To chyba trzecia czynność, zaraz po jedzeniu i spaniu, którą Mira uwielbia.

D Z I Ę K U J E M Y   Z A   N O M I N A C J E !

* * *
 Ja z Mirą nominujemy blogi:


Oto moje pytania:

1. Jakie są Twoje ulubione rasy psów?
2.  Czy chodzisz na wystawy psów? Co o nich sądzisz?
3. Co skłoniło Cię do pisania?
4. Jakie masz zdanie na temat powielania mitów o rasach psów?
5. Co niezwykłego jest w Twoim psie / Twoich psach?
6. Przejście na wegetarianizm - co o tym myślisz?
7. Które dziko żyjące zwierzę jest Twoim ulubionym? Jest w nim coś wyjątkowego?
8. Co sądzisz o trzymaniu dzikich zwierząt w ZOO, oceanariach itp.?
9. "Pies jest taki, jak jego właściciel" - czy zgadzasz się z tym?
10. Czy są rasy psów, których wprost nie znosisz? Uzasadnij.
11. Psy sprzed wieków / Psy obecne - które, Twoim zdaniem, wydają się "lepsze"? Dlaczego?

* * *

Pod koniec chciałabym przypomnieć Wam o ankiecie, która znajduje się w prawym pasku bocznym. Będzie nam miło, jeśli udzielicie odpowiedzi :)
Pozdrawiamy!

22 komentarze:

  1. Cieszę się, że przyjęłaś nominację.
    Ciekawe odpowiedzi.
    Pozdrawiam i zapraszam do nas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ,że odpowiedziałaś :)
    RudyKundelek

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za nominację, ja jednak na blogu nie opublikuję posta na ten temat, więc odpowiem na pytania tutaj :)
    1, Uwielbiam labradory i aussie.
    2. Byłam na jednej i nie mam zdania na ten temat. Wystawy jak wystawy ;p
    3. Chęć zapisania kilku rzeczy by w późniejszym czasie można było powspominać. Taki publiczny pamiętnik. Myślę że też chęć dzielenia się wiedzą.
    4. Jest to absurdalne, tym bardziej że każdy mit to nie prawda.
    5. Że jest mój, jedyny i niepowtarzalny :)
    6. Nic nie myślę, wszystko zależy od danego człowieka. Nie mam możliwości przejścia na wegetarianizm, a mimo to ograniczam się do minimum w spożywaniu mięsa.
    7. Wilk, podoba mi się ich natura i sposób bycia.
    8. Nie mam zdania na ten temat.
    9. "Pies jest taki, jak jego właściciel" u nas to raczej bardziej pasuje przysłowie że przeciwieństwa się przyciągają ;p
    10. Wydaje mi się że nie ma czegoś takiego jak znienawidzenie do rasy. Gdybym miała warunki, psychikę na każdego psa to każdego bym mogła mieć. Są jednak rasy za którymi mniej przepadam, ale ich nie neguję.
    11. Zdecydowanie psy z przed wieków. Charakteryzowały się inną budową, stylem życia, którym musieli się dostosować do właścicieli którzy często pracowali na polach przy zbiorach. Labrador nie był zapasionym labradorem, odpoczywającym non stop na kanapie, a psem tropiącym zwierzynę, pomagał myśliwym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominacje ;)
    1. Labrador, Owczarek Szkocki, Owczarek niemiecki.
    2. Nie...ale w przyszłości chciała bym. Są one jak dla mnie dla hodowców by eksperci sprawdzili czy pies nadaje się do rozrodu ;)
    3. Sama nie wiem... Lubie pisać, czytać...i tak powstał ten blog :)
    4. Hmmm...Mity to mity - kłamstwa i brednie
    5. Oczy *-* (chociasz niektóre osoby mówią, że na zdj brązowe oko wygląda jak wydłubane i wogule dostaje na Lucky'ego sporo hejtów -.-) I w ogule jak dla mnie jest jedyny w swoim rodzaju :)
    6. Zależy kto przechodzi xd Jeśli przechodzi człowiek - to ok, róta co cheta :P ale jeśli przerzuca się zdrowego psa to jest GŁUPOTA ! Psy powinny mieć w swojej misce przynajmniej 75% mięsa !
    7. Gepard, Wilk <3 Gepardy - szybkość, a wilki - za to że nigdy nie porzucają swoich !
    8. W zoo już ok, ale nie lubię cyrków -.-
    9. W 100% ;)
    10. Powiem tak: lubię wszystkie rasy, ale najmniej Yorki i Goldeny :/ Yorki za hałaśliwość i złośliwość (tak wiem- zależy od wychowania), a Goldeny niczym się dla mnie nie wyróżniają... Kiedyś moją kol zaatakował golden (bez żadnego powodu). Poza tym LABY są ładniejsze xD
    11. Hm... Kiedyś psy były gorzej traktowane (chodzi mi o tereny Polski) , a dzisiaj się to trochę polepszyło ;) Dzisiejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne pytania i odpowiedzi. Pozdrawiają Wiktoria, Tika & Buster

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację, niestety nie bawię się w LBA. Mogę jednak odpowiedzieć na pytania tutaj... ;)
    1. Moje ulubione rasy psów to sznaucer, mudi oraz kerry blue terrier
    2. na wystawy psów owszem chodzę, jednak jedynie w roli widza. Podoba mi się zabawa w wystawianie, o ile robi się to z głową.
    3. Do pisania bloga skłoniło mnie zainteresowanie ludzi tym co dzieje się u nas. Sporo walczyłam z charakterem mojego psa i blog miał być pamiętnikiem jak się zmieniamy.
    4. Wszędzie krążą różne mity. Wnika to po prostu z niewiedzy.
    5. Niezwykłość w moim psie..hm..on cały jest niezwykły ;)
    6. Przejście na zdrowy wegetarianizm nie jest prosty. Trzeba pamiętac aby regulowac poziom witamin itd. Osobiście nie potrafiłabym zmienić diety na wege.
    7. Fenki, uważam że są urocze!
    8. Jesli zwierzęta mają odpowiednio przystosowane wybiegi, akwaria itd to nie mam nic przeciwko temu.
    9. "Pies jest taki, jak jego właściciel" - chyba tak, haha :D
    10. raczej nie mam takich ras.
    11. Psy sprzed wieków były głównie użytkowe, co mi się podoba. Teraz z psów robi się ozdoby...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe odpowiedzi :)
    Pozdrawiamy!
    Zapraszamy na konkurs! :)
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i również pozdrawiamy :)

      Usuń
  8. Przepraszam, ale nie bawię się w takie rzeczy. :)
    Na pytania nie dam rady odpowiedzieć nawet tutaj, w komentarzu, ponieważ na niektóre z nich nie jestem w stanie udzielić odpowiedzi. Przepraszam, ale wystarczająco już się na bloggerze ośmieszyłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za nominację! :D Możesz podać swoje imię, żebym mogła wam podziękować? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiktoria się zwę :DDDDD
      Nie ma sprawy. ;)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do dalszego blogowania, a także pewnym podsumowaniem. Dlatego chcę Wam bardzo podziękować za dodanie nam sił i wsparcia. :)

Każdy Wasz komentarz postaram się odwzajemnić.
Jeśli prowadzicie bloga - przyślijcie mi link. Odwiedzę ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.