DiY - obroża odblaskowa

 Oprócz DiY mam również garstkę nowości. Postanowiłam opisać wszystko w jednym poście.

Poprzedni post był moim pierwszym z serii DiY i cieszył się sporym powodzeniem, za co Wam serdecznie dziękujemy! Jak obiecałam, tak zrobiłam - teraz przyszła pora na obrożę odblaskową. :)

U nas ten przepis okazał się bardzo przydatny, gdyż spacery z niewidzialnym psem nie należą do najbezpieczniejszych, a rano mam czas na co najwyżej wyszykowanie się do szkoły - oczywiście weekend to zupełnie inna sprawa. :) Jeśli znacie ten problem - to koniecznie przeczytajcie jak w bardzo prosty sposób zrobić ów produkt.


Co będzie nam potrzebne? 


 
WARTO WIEDZIEĆ
1. Taśmę odblaskową można nabyć w dużych marketach lub sklepach papierniczych. 
Metr takiej taśmy kosztuje w granicach 5 zł.
2. Ze względów estetycznych warto wyposażyć się w nić o kolorze zlewającym się z materiałem. Takową można zakupić dosłownie wszędzie. ;)
3. Wybierajmy obroże o cienkiej warstwie - mniej trudu z szyciem. ;)
4. Igła powinna być grubsza od nici.
5. Są też taśmy samoprzylepne - wtedy całą filozofią jest naklejenie jej na obrożę. :D


WYKONANIE
1. Taśmę przykładamy do obroży i zaczynamy ją wszywać. Po drugiej stronie robimy to samo. Wzór według własnego uznania. 
2. Jeżeli w obroży znajdują się dziurki, to nie zapomnijcie, żeby zrobić je także na taśmie. W przypadku mojej obroży takowego problemu nie było, gdyż część "z dziurkami" znajdowała się na skórzanej części obroży.
3. Gotowe! :) 

Łatwe, nie? :D

Niedobra Pańcia przywiązała Mirę do drzewa! :o


* * *

Teraz wspomniana dalsza część postu.
Nie mam co opowiadać, więc posłużę się kilkoma zdjęciami.

Byłam z ToFisiem na spacerze - to on miał być "Gościem", ale wszystko potoczyło się trochę inaczej i pełnię rolę cioci od spacerków i zabaw. :P Na sesję warunków nie było, ale żeby nie być gołosłowną, opublikuję kilka fotek. Uwzględnię, że zbliżał się wieczór, ale raczej to widać.


 Byłam też na pierwszym, realnym spotkaniu z Hachikiem! :D
Różnica jest porażająca..

by Kaori Chan


 Z pewnością nie było to nasze ostatnie spotkanie. :)

* * *

LBA
Jako, że nazbierało się sporo nominacji, postanowiłam zrobić osobną stronę, w której będę umieszczała pytania od Was. Strona jest już zaktualizowana w menu bloga. :)

26 komentarzy:

  1. Nawet jakby ktoś chciał : nie ma na co odpowiadać xd ;')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest właśnie pisać w pośpiechu.. XDDDDDDD

      Usuń
  2. No,no powiem ciekawa ta obróżka. Poproszę ciocię to mi kupi taśmę odblaskową a obróż starych to ja mam i akurat nie mam co robić .Pozdrawiam i zapraszam do nas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Równie dobrze można użyć nowej obróżki. :) Dzięki, wpadniemy ;)

      Usuń
  3. Super DiY, po zakupie odblaskowej smyczy zastanawiałam się nad obrożą, bo trochę kłuje w oczy, że nie pasuje. Pomyślimy, może zrobimy o ile dostaniemy to w naszej pasmanterii :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No to postaram się kupić taśmę odblaskową, bądź wybiorę opcję "lenia" zakupy w kudłatym arcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi osobiście strasznie podobają się odblaskowe obroże, a szczególnie właśnie w takim oczojebnym żółcie :D Obróżka śliczna, szczerze mówiąc nawet nie wpadłabym na pomysł zrobienia jej "na własną rękę" :P
    Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Neonki władają światem! XD
      Dzięki. :)

      Usuń
  6. Świetna obroża. Nigdy nie próbowałam robić przedmiotów z DIV'ów, ale tym razem, tak świetnie to opisałaś i wydaje się łatwe, że na święta bożonarodzeniowe jako mały dodatek do prezentu - zrobię Funi tą obrożę. (bo Zuzia ma już odblaskową, sklepową). Także dziękuję za pomysł i przepis :))
    Co do nominacji i odpowiedzi - bardzo ciekawie wszystko napisałaś. ...heh, gniazdo na głowie XD...
    Przepraszam, że spytam, ale nie do końca wiem, co to za przystojny psiak Hachiko - możesz wyjaśnić?
    No i nie zapomniałam, piękne zdjęcia z Tofiśem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Czas spróbować, to całkiem fajne zajęcie :P
      Hachiko to jeden z gromady moich siostrzeńców :) W ludzkim wyjaśnieniu - pies należący do bloggerki Kaori oraz pamiętnikowy psijaciel. :D

      Usuń
  7. Obroża wyszła Ci super:). To fajny gadżet na wieczorne wyjścia- pies jest bezpieczny, bo widoczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obroża przesuper!
    Spróbuję gdzieś znaleźć, taśmę :)
    I w końcu psy będą widoczne.
    Btw mogłabyś zrobić mi nagłówek na bloga?

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :) odblaskowa obroża jest bardzo dobrym rozwiązaniem , najbardziej wieczorem na spacerach z psem, lub w lesie!
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz jestem na tym blogu i już dodaję do obserwowanych!
    Ale fajna obroża :D. Twój Pies wygląda w niej uroczo!
    P.S - Twój Pies umie komendę ,,zostań"? Znajomość takiej komendy przez Psa ułatwia robienie zdjęć, a co za tym idzie - nie trzeba przywiązywać smyczy do drzewa :D.
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas!
    psi-zawrot-glowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Odwdzięczymy się :)
      Mira potrafi zostawać, jednak w odległości 10 cm od aparatu i ręki ze smakołykiem.. raczej by się to nie sprawdziło. :P

      Usuń
    2. U nas jest dokładnie tak samo z tym zostawaniem :) Świetny blog, też dodaje do obserwowanych, bo fajnie się czyta Twoje posty. Pozdrawiam http://bialymaltan.blogspot.com

      Usuń
    3. No to piątka :P
      Bardzo dziękuję, odwdzięczymy się! :)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do dalszego blogowania, a także pewnym podsumowaniem. Dlatego chcę Wam bardzo podziękować za dodanie nam sił i wsparcia. :)

Każdy Wasz komentarz postaram się odwzajemnić.
Jeśli prowadzicie bloga - przyślijcie mi link. Odwiedzę ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.