Pierwsza lustrzanka!

Tak oto, Drodzy Państwo, weszłam w posiadanie lustrzanki (Tsa, zacne osiągnięcie, Mysterious). Kolejne, już trzecie urządzenie do łapania chwil, ale spośród wszystkich moich dotychczasowych aparatów - jest niezastąpione. Mowa o ostatnio "głośnym" aparacie, Canon 1200D. Wraz z body jest jeszcze KITowy obiektyw, no ale od czegoś trzeba zacząć :P Jak na razie, oswajam się z aparatem i powoli ogarniam instrukcję obsługi. Z tym modelem poradzi sobie każda osoba, nawet taki żółtodziób jak ja :D
Pozwolę sobie pokazać kilka zdjęć, które zdążyłam wykonać:











Jestem szczęśliwa. Nareszcie mogę poznawać tajniki fotografii, uczyć się i bawić się ustawieniami. To świetne uczucie. :)

Kończąc te majestatyczno-tęczowo-fotograficzne wywody, chciałabym przeprosić za tymczasową przerwę na blogu. Czasu było mało, a pisanie o kilku spacerach i zabawach raczej nie ma sensu. Na szczęście niedługo archiwum trochę się zapełni, bo w przygotowaniu jest DiY i kilka innych postów, o których jeszcze dzisiaj nie powiem :X

Odchodząc od tematu, Wy też czekacie na śnieg? A może już do Was zawitał? :D U nas temperatury wzbijają się do 10 stopni, czasem nawet wyżej. Trochę szkoda. ;P

25 komentarzy:

  1. No to pogratulować osiągnięcia celu. My na razie mamy daleko od wymarzonego apartu jakim jest Aparat Nikon D3200 Digital SLR + obiektyw 18-55mm VR II Kit (czarny), ale zarabiam i może ukażę się on już na moje urodzinki ( 31 marzec ) a może wcześniej. Szczerze mówiąc to jak czytałam posta to trochę poczułam zazdrość, ale po chwili odeszło to ode mnie, bo nam też już blisko do nowego członka rodziny <3. Miejmy nadzieję, że będziesz się rozwijać a zdjęcia będą co posta to lepsze. Tego z całego serca Ci ( Wam ) życzę :*.
    Pozdrawiamy Wiktoria&Lab's

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :)
      Trzymamy gorąco kciuki i łapy, żeby i u Was zawitał nowy aparat. ;)

      Usuń
  2. Gratuluję ;)
    Ja rozważałem 1200d ale bardzo nie podobała mi się ilość FPSów (3-Canon, mój Nikodem 5) no i małej liczby punktów af (9 w C a w N to 39 a to spora różnica)

    Ale najważniejszy jest fotograf. Poczujesz to szkło, tą puchę a możesz mieć znakomite zdjęcia. Adrianna Jaworska fotografuje 1100D a moim do jej poziomu bardzo dalekooo ;)

    Na jakim trybie robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, w tej kwestii Nikony wypadają lepiej. Jednakże mi Canon lepiej leży w dłoni i jest po prostu tańszy, a na sam początek postawiłam sobie niższą sumę. Jak dojdę do wprawy, do przerzucę się na coś większego, albo na zupełnie inną firmę.

      "Najważniejszy jest fotograf" - Racja, w końcu w tym tkwi cały sens. Zdjęcia A. Jaworskiej bardzo mi imponują, czasem nawet myślę, że potajemnie ukrywa u siebie 5D Mark II. :"D Ale w końcu z każdego aparatu można wiele wycisnąć, tylko potrzeba mieć "to coś".

      Różnie, najczęściej w trybie A (Av).

      Usuń
  3. Taa, bardzo zacne osiągnięcie - w takim wypadku ja gratuję naprawdę z całego serducha, tym bardziej, że sama czekam na aparat - Nikon D3200. Słyszałam o nim negatywne opinie, jednak Ola z Po prostu Zuzi fotografuje tym aparatem, a moje doświadczenie - mimo, iż amatorskie - jest nieco zacne i myślę, że zdjęcia, które będę robić, będą też całkiem fajne. Prawie bym zapomniała powiedzieć, iż Twoje zdjęcia są naprawdę ładne. I wcześniej zauważyłam nowy wygląd, który jest Ś W I E T N Y. Cudowny po prostu! Niestety nie potrafię takiego robić :P. Czekam na DIY i masę innych ciekawych postów! Podoba mi się, że tak fajnie piszesz :). Przez moje ręce trafił telefon Nokia :P, aparat Lumix, aparat kuzynów Olympus ♥♥♥ i do teraz mam telefon Samsunga SIII mini, jednak niedługo moja pierwsza w życiu lustrzanka, także zmiany w moim fotografowaniu będą radykalne.
    I podobnie jak Ty, uwielbiam odkrywać nowe kombinacje i typy oraz bawić się w ustawieniach, w lustrzankach cyfrowych takich ustawień jest więcej aniżeli w zwykłym aparacie.
    Czekam na relacje zdjęciowe i masę zdjęć w postach, jeżeli ma się słaby sprzęt, to cierpi się na brak zdjęć, ale już czuję, że Ciebie to omija :).
    Pozdrawiamy i tak, ostatnio był śnieg, aczkolwiek jak wróciłam ze szkoły to już go nie było. Niestety, tylko psiarze rozumieją :(. Teraz niestety są mgły i mrozy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha te mamy zamiar kupić ten aparat. Tani i wg mnie dobry skoro Ola robi nim takie dobre foty !/.

      Usuń
    2. Dzięki za te wszystkie miłe słowa. Aż cieplej! :D

      Przynajmniej tyle. U nas na śnieg się raczej nie zapowiada, pogoda z dnia na dzień coraz piękniejsza :P Nie wiem, czy się cieszyć, czy też nie. :'D

      Usuń
    3. Przyzwyczaisz się, ostatnio u wszystkich wypisuję ich miłe strony :). A raczej pozytywne. Kto wie, może u kogoś znajdzie się ta negatywna?
      Może Ci tutaj wypiszę te Twoje pozytywne, żeby Ci było jeszcze milej :P.
      Masz doświadczenie w robieniu blogów, Twój wygląd jest przejrzysty i miło się czyta.
      Twój styl pisania jest świetny, każdy post jest zapięty na ostatni guzik i potrafisz napisać wiele potrzebnych informacji.
      Robisz dużo zdjęć natury, ale nie pomijasz Psa - w końcu psi blog! :D
      Nie chwalisz się lustrzanką, tylko motywujesz innych do tego, by się ruszyli i zakupili lepszy sprzęt.
      Jest ich jeszcze więcej, no ale nie mam pojęcia czy by się to wszystko tu zmieściło :P.
      A właśnie, muszę sobie zapisać Twój rysunek, bo zapomniałam go dodać do posta. Mam pomysł! Na nowy blog będzie do loga :3

      Usuń
    4. Kochana jesteś <3 :)
      Uderzyłabym głową w sufit, ale jestem za niska. Podświadomie skaczę z radości, Dziękuję Ci. :)

      Usuń
    5. Haha, ja żebym musiała dosięgnąć sufitu, to musiałabym wejść na krzesło i zregulować na największą wysokość. Wtedy bym podskoczyła no i... :P
      E tam, ostatnio wszystkim super osobom wypisuję ich pozytywne strony, taki prosty sposób, a jak może motywować :).
      Do usług!!! <3

      Usuń
  4. łał, gratuluję aparatu :)

    Ja nie mam nawet małpiatki, jedynie wypożyczam raz na ruski rok od Taty. Od jakiegos czasu doszłam do wniosku, że lustra nie są dla mnie (lepsze są bezlusterkowce), ale mimo tego zawsze żal mi pieniędzy na aparat. :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Wszystko zależy od oczekiwań. Mnie kompakt nie zadowalał - to jeden z powodów, dla jakich zdecydowałam się na lustrzankę, raczej ten główny.

      Usuń
  5. E tam, bez lustrzanki też można się rozwijać i bawić ustawieniami.
    W każdym razie wielkie gratulacje!!! :)

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo :D Sęk w tym, że w poprzednim aparacie nie było aż tylu funkcji, a dla mnie ważne jest, kiedy to fotograf ma wpływ na zdjęcie, aniżeli wszystko leci z automatu. :) Teraz mam większe pole do popisu i więcej możliwości fotografowania, czyli to, co oczekuję od aparatu. ;)

      Usuń
  6. Ojejujeju! Tak bardzo, bardzo ci zazdroszczę, że powitałaś już w swoim domu nowego członka rodziny :< U mnie pojawi się dopiero w święta, bo obiecałam sobie, że zabawię się w mikołajka i lustro dostanę dopiero pod choinkę. W moim wypadku będzie to Nikon, ale osobiście uważam, że firma nie ma aż takiego znaczenia jeśli chodzi o fotografowanie. Najważniejsza jest motywacja i pasja, potem zdjęcia same wyjdą dobre ;) Marzyłam o lustrzance od kilku lat, ale prócz zwykłej cyfrówki nigdy nie zdecydowałam się na jej zakup. W tym roku powiedziałam dość i o! Ciężko zarobione pieniądze pójdą się paść na pole ;)
    Będę wpadać na bloga i z ciekawością obserwować nowe lustrzankowe zdjęcia. Dużo ich róóóób ♥
    Pozdrawiam cieplutko, ściskam i zapraszam na http://czarnekudelki.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to gratuluje! :D zdjecia sliczne!

    Pozdrawiamy
    Laura&Shira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i również pozdrawiamy! :)

      Usuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia. Teraz będę czekać na kolejne. Ja też czekam na śnieg, niech spadnie na święta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) U nas dzisiaj rano było trochę śniegu, ale stopniał. Eh :p

      Usuń
  9. jak masz problem z połapaniem się w obsłudzie aparatu to polecam książkę 'ekspozycja bez tajemnic' fajnie w niej jest wszystko wytłumaczone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukam po księgarniach, dziękuję. ;)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do dalszego blogowania, a także pewnym podsumowaniem. Dlatego chcę Wam bardzo podziękować za dodanie nam sił i wsparcia. :)

Każdy Wasz komentarz postaram się odwzajemnić.
Jeśli prowadzicie bloga - przyślijcie mi link. Odwiedzę ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.