Wszystkiego najlepsiego + Filmik!

Mija dokładnie 8 lat, odkąd urodziła się Mira...
I mimo tego, to psisko jeszcze nie wydoroślało.
To jest prawdziwe wieczne szczenię.


Mirko!
Ujmując to jak najkrócej...
Nie daj sobie wmówić, że to już 8 lat.
Ty wciąż jesteś młodym, popiskującym szczeniaczkiem.
I patrząc na Twoje zachowanie, to raczej nie trzeba Ci tego przypominać. Ty to wiesz.
Niech Twój wiek Cię nigdy nie obchodzi, ani nie ogranicza.
Bądź tym, kim jesteś teraz. Zmieniaj się tylko na lepsze. 
Rób to, co sprawia Ci przyjemność. Tylko i wyłącznie.
Morduj, niszcz, smakuj życia ile wlezie.
Oszczędź życia kretom i jeżykom.
Skup się na swoim życiu i niech nikt nie stoi mu na przeszkodzie.
(Chociaż Ty ze wszystkim sobie poradzisz)
Czego jeszcze?
Biegaj jak najdłużej,
skacz jak najwyżej,
żuj jak najwięcej,
kop jak najgłębiej..
Ty wiesz, czego chcę Ci życzyć. ;)
Zasługujesz na wszystko, czego tylko pragniesz.
 I postaram się zrobić wszystko, coby móc Cię zadowolić.
Bo nie ma niczego piękniejszego, niż widzieć Twój uśmiech.
Chciałabym widzieć go każdego ranka, kiedy wstaję
i każdej nocy, kiedy kładę się spać.
Daj mi jak najwięcej czasu, by móc się Tobą cieszyć.
Uwierz mi, to najlepsze, co mnie w życiu spotkało.
I pamiętaj, że zawsze będziesz moim małym szczeniaczkiem.


Kończąc moje kulawe miłosne wywody, przedstawiam Wam nasz progres.
Gdybym miała jakoś go skomentować, to z efektów jestem zadowolona, bo w sumie o to właśnie mi chodziło. Naszym planem na kolejne lata jest utrzymanie takiej sylwetki i wzmocnienie mięśni, kładąc szczególny nacisk na odpowiednią "paletę" ćwiczeń.


INFO DNIA!
Z ogromną przyjemnością mamy pragniemy przedstawić Wam nadchodzący miot po wybitnych rodzicach. Chętni na priv, cena wywoławcza 1000 zł :)



No i na sam koniec, Panie i Panowie,
Przedstawiam Wam.. FILMIK! :D
Moje zdolności w nagrywaniu jeszcze raczkują, I know. :P

17 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego, Mirosławko!
    Nie wiem, jakie życzenia zadowolą Cię w 100%, więc życzę Ci wszystkiego tego, czego tylko sobie zapragniesz. :)

    Wasze postępy i filmik są świetne, oby tak dalej, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat dla Miry, pociechy z niej:) bardzo ladnie napisalas az sie lezka w oku zakrecila:)

    ----------------------
    swiatsary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla Miry o pięknej sylwetce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Najlepszego dla Mirki ! :)
    Przepiękna z niej psinka ! :)
    Pozdrawiam,
    goldenowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, nie do wiary, czas tak szybko leci, u mojej jucz dopiero przecież były 3 lata, a teraz już 5! A sylwetka idealna, rzecz jasna moje serce podbija drugie zdjęcie z 2014 roku. Może to ze względu na połysk na sierści? Sama nie wiem ;) Ale mam pytanie, czy stosujesz aktualnie jakieś odżywki lub suplementy na chociażby sierść?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam to zdjęcie! :D
      Naszym suplementem jest regularne dopieszczanie. Albo Mira po prostu lubi gwiazdożyć :P

      Usuń
  6. Jejku, przed chwilką miała 7 lat !!! Jak ?! Sto lat psiaczku. Dożyj do naszego spotkania :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały filmik! Czuć w nim takie szczęście i radość, bardzo miło ogląda się takie filmiki. Jeszcze nie oglądałam takiego jakby opisywanego filmiku, super to wyszło! Nie wiem dlaczego, ale spodobał mi się jej bieg :D. Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego dla Miry! Samych wspaniałych rzeczy <3.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego :)A i na zdrowie (chodzi o to kichnięcie na filmiku) ;)

    Pozdrawiamy
    Biały Krukk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wątpliwości, czy to czasem nie było kaszlnięcie albo coś jeszcze innego :"D

      Usuń
  10. Wszystkiego najlepszego!
    Oj Mirka, Mirka nie wyglądasz na 8 lat.
    I życzę ci żebyś nigdy na tyle nie wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego dla Mirki - wiem, że życzenia mocno spóźnione. Ale za to szczere :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto lat Mira c: Albo i jeszcze więcej. I zdrowia przede wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepszego morderco, oby matka w tym roku była lepsza i kupowała ci jakieś zabawki a nie taką bide klepiesz.
    Ty mi zaraz już pisz ile osób się zgłosiło, bo chciejlisty zabraknie żeby wszystkie hajsy wydać :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepsiejszego. Pięknie zbudowany rotek. :)
    Nie wiem, czy dobrze zrozumiałam czytając treść niektórych postów, ale czy macie problem z agresją? Jestem właścicielką 8-letniej Akity inu, która nie toleruje dzieciarni, większości ludzi i samców psów. Na rodzinę w życiu nie warknął, w domu jest uległą owieczką. Czy jest możliwość uzyskania od Ciebie jakichś rad? :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ma u nas miejsce taki problem. Chętnie o nim podyskutuję, zapraszam na priv ;P

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do dalszego blogowania, a także pewnym podsumowaniem. Dlatego chcę Wam bardzo podziękować za dodanie nam sił i wsparcia. :)

Każdy Wasz komentarz postaram się odwzajemnić.
Jeśli prowadzicie bloga - przyślijcie mi link. Odwiedzę ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.