Aplikacje dla psiarzy

My, jako psiarze, jesteśmy grupą dość specyficzną. Zwykłe, ludzkie aplikacje, często nam nie wystarczają i w wielu aspektach naszego życia, są po prostu bezużyteczne. Nie jesteśmy jednak na samym dnie, a wręcz przeciwnie - nasze możliwości w świecie wirtualnym są coraz bardziej rozwinięte. Dzisiaj pokażę Wam kilka udogodnień dla naszego szanownego gatunku.




1. DingDog - Zróbmy to razem!

Czy jest ktoś na sali, kto nie słyszał o tej apce?
Wiadomo, że w dzisiejszym świecie trudno jest wyjść z domu bez komórki. Spacery z psem nie muszą być wyjątkiem! Całkiem niedawno powstała aplikacja DingDog, która łączy ludzi i psy z całej Polski. Wystarczy, że w trakcie spaceru włączysz DingDoga i natychmiastowo możesz sprawdzić, czy w Twojej okolicy nie spaceruje ktoś inny.. pod warunkiem, że też używa tej aplikacji. No tak, największe zbiorowisko osób jest w dużych miastach, ale patrząc na postęp, to myślę, że nasze mapki niedługo zapełnią się nowymi użytkownikami. Warto wspomnieć, że fundusze z akcji są przeznaczone na pomoc zwierzętom.



2. Psadoptuj - znajdź wymarzonego psa


Ostatnio na czeluściach internetu pojawiła się aplikacja Psadoptuj... której nazwa właściwie mówi za siebie. Jednak Psadoptuj nie jest typową apką adopcyjną - tutaj to Ty wybierasz, jakiego psa chciałbyś ugościć. Umożliwia to Psofigurator, w którym stwarzasz wygląd swojego wymarzonego psa. A jeśli wygląd jest dla Ciebie sprawą drugorzędną, to możesz udać się do wyszukiwarki i tam wybrać główne cechy, takie jak płeć, wiek, rozmiar, sierść czy charakter psa. To nieprawdopodobne, że ''zwykła'' aplikacja potrafi tak kolosalnie zmienić nasze życie.



3. Modern Pet - podręczny niezbędnik

Myśleliście kiedyś o elektronicznej książeczce zdrowia Waszego pupila? Dzięki aplikacji Modern Pet, teraz wszystkie najważniejsze informacje macie w zasięgu ręki. Ta apka będzie przypominała Ci o zbliżających się szczepieniach, a także będzie w niej zawarta karta Twojego psa - a w niej wszystkie najpotrzebniejsze rzeczy, począwszy od daty urodzin, skończywszy na profilu fb. To się nazywa nowoczesność




4. Pet Breeds - Find and Adopt

Tu może barierą będzie brak tłumaczenia strony, jednak myślę, że większość informacji jest czytelna, o ile zna się choć trochę język angielski. Otóż, Pet Breeds można uznać za przenośną encyklopedię. W aplikacji mieszczą się prawie wszystkie rasy psów i kotów, ich szczegółowe opisy, zwierzęta do adopcji, nowości ze zwierzęcego światka, a nawet recenzje psich smakołyków. Ja jednak posługuję się aplikacją wyłącznie w celu, aby dowiedzieć się co nieco o poszczególnych rasach. Jak dotąd, nie znałam aplikacji, która miałaby więcej informacji o konkretnej rasie.. I to jest powód, dla którego ta apka znalazła się w liście TOP. W przeciwieństwie do innych aplikacji, które testowałam, tutaj mogę liczyć na rzetelne opisy. Możemy przeczytać tam o historii rasy, predyspozycjach, temperamencie, zdrowiu i pielęgnacji oraz zrobić sobie małe podsumowanie, czy nadajemy się na właściciela owej rasy.



5. Dog Training

Powyższe apki były dla mnie dosyć zrozumiałe.. aż natknęłam się na komórkowe szkolenie psów.. a raczej krótkie tutoriale, jak nauczyć psa danej rzeczy. Akurat przedstawione w aplikacji sztuczki należą do tych najprostszych i raczej nie byłoby problemu z ich opanowaniem, jednak jest to, uważam, dobra alternatywa dla żółtodziobów. Nie ma tam co prawda susłów, balansowania przedmiotami i innych tego typu rzeczy, aczkolwiek autor postawił na posłuszeństwo, za co i tak należy się plus.



6. Dog Licks Screen Wallpaper

Czyli kilkusekundowy gif przedstawiającego jack russell terriera, który z zapałem wylizuje ekran naszego telefonu. Oryginalny, fajny, a przede wszystkim uroczy gadżet dla każdego psiego miłośnika.



7. Dog Walk - Track your dogs!

Korzystacie z endomondo? Ja korzystałam, póki nie odkryłam nowej aplikacji, Dog Walk. Można uznać ją za pokolenie endomondo, aczkolwiek podstawową różnicą jest szczególny udział naszego psa. W aplikacji możemy rejestrować swoje psy, wklejać ich zdjęcie i dumnie rejestrować każdy spacer.



I to by było na tyle. Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was tymi wszystkimi apkami, a wręcz może zachęciłam do zainstalowania kilku z nich. Dopisalibyście coś do tej listy? :)

12 komentarzy:

  1. Świetny post! Narazie nie mamy żadnej z tych aplikacji, ale niedługo się to zmieni.😃
    Pozdrawiamy J&J

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o aplikacji dog walk, a bardzo mi się spodobała. Chyba ją zainstaluje, bo ostatnio z endomondo się nie mogę dogadać. :p

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę jaka jestem zacofana... Nawet nie wiedziałam, że są jakieś apki dla psiarzy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post z DingDog, Modern Pet sama kożyatam wiem że są super. A o Dog Walk nie słyszałam kożystałam tylko z endomondo, więc na pewno wypróbuję ;)

    daisysportingyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnia aplikacja wydaje się dosyć ciekawsza, wypróbujemy ją i zobaczymy, czy działa lepiej niż popularne endomondo.
    Super zmiana w wyglądzie, taki może zostać już na dłuższy czas :D.
    psi-temat.blogspot.com - zapraszamy na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  6. O większości tych apek wiedziałam, bo kiedyś też miałam taki post napisać, ale jakoś zrezygnowałam. Ciekawa wydaje się Pet Breeds, tylko szkoda że nie jest po polsku, bo wtedy bym sb ją pobrała ;D i jak chyba każdemu z powyższych komentujących spodobała mi się aplikacja Dog Walk. Jest potrzebny do niej dostęp do internetu?
    Pozdrawiam daisy-crazyworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na razie nie używam żadnej z powyżej wymienionych aplikacji z racji telefonu z epoki kamienia łupanego, więc także ze starym systemem i po prostu mi nie działają. Mam jednak nadzieję, że wkrótce się to zmieni i będziemy mogły w końcu być ,,trendy'' :D

    PS
    Super pomysł na post!

    OdpowiedzUsuń
  8. Najciekawszą aplikacją jest chyba Dog Walk, co do Modern Pet to piszę posta z jej recenzją bo mam kilka zastrzeżeń. Może kiedyś i wypróbuję Dog Walk bo na prawdę wygląda ciekawie i.. obiecująco. Świetny pomysł na post!
    Pozdrawiamy, Biscuit Life!

    OdpowiedzUsuń
  9. dog walk muszę mieć :) ciekawy post

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda tylko, że większość tych aplikacji jest na Androida :c
    Ja niestety jeszcze rok muszę przemęczyć się z Microsoftem, a poźniej dingdog będzie mój!
    Pozdrawiamy!
    kundelkowesprawy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Z pierwszej aplikacji korzystałam ale u nas to rzadkość że był ktoś w pobliżu ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. T. niedawno musiał przyjmować leki i właśnie ta książeczka z modern petu o wszystkim przypominała. Ją chyba najbardziej polecam.

    Co do ding doga, ciężko z tego korzystać gdyż w promieniu 200km nikt tego nie używa :(
    Btw. wolałbym twoje zdjęcia, nawet jeśli byłyby to screeny ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do dalszego blogowania, a także pewnym podsumowaniem. Dlatego chcę Wam bardzo podziękować za dodanie nam sił i wsparcia. :)

Każdy Wasz komentarz postaram się odwzajemnić.
Jeśli prowadzicie bloga - przyślijcie mi link. Odwiedzę ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.