TOP 10 - Nasze ulubione blogi

Nadeszła wiekopomna chwila - spośród ponad 150 blogów, które obserwuję, przyszło mi wybrać jedynie 10. Ci, którzy bawili się już w wypisywanie ulubionych blogów, pewnie wiedzą, o czym mówię. Gdyby nie pewne ograniczenia, na tej liście znalazłoby się pewnie 3 razy więcej pozycji. Nie sądzę jednak, aby było to znośne ani do pisania, ani do czytania. Z bólem serca (i lekką ulgą), zapraszam Was na TOP 10 naszych ulubionych pro-psich stron. Kolejność skrajnie przypadkowa.



1. Biały Jack


Blog Biały Jack to moja pozycja numer jeden, jeśli chodzi o.. No właśnie - i tutaj się zawiesiłam. Na tym blogu przebywam dłużej, niż powinnam, a to za sprawą treści, które przemawiają do mnie w każdym calu. Odkąd zaczęłam go czytać, nie zdołałam znaleźć niczego, z czym nie mogłabym się zgodzić. Uwielbiam odwiedzać ten blog i myślę, że Wy także. A jeśli jest na sali osoba, która pierwsze słyszy o Małym Białym, proponuję odejść, zrobić herbatę, wrócić i kliknąć w obrazek :D



2. Dzikie Nieogary


"Nie ogar, nie terrier, nie wilk, nie lis ani też nie szpic, nie mastiff, nie retriever. TO CO TO JEST?!" Moi drodzy, poznajcie historię najbardziej memicznego psa internetu - Miszona. Nauczona życiem i doświadczeniem, stwierdzam i ostrzegam, żeby w trakcie czytania Dzikich Nieogarów, nie spożywać żadnego jedzonka, a szczególnie, kiedy zabieramy się za "Pierdolamento". Nie gwarantuję śmiechu, nie gwarantuję zabawy. W moim przypadku, można to śmiało nazwać największą schizą ever. Sposób, w jaki autorka opisuje wszechświat, jest iście przezajebisty. :')

 

3. Psowate


Nie wiem, jak bardzo absurdalny wymiar zaczyna przybierać ten wpis, ale wprawdzie każdy z opisywanych blogów ma "to coś". Wypisując na kartce umiłowane przeze mnie psie blogi, w pierwszych pozycjach widniała nazwa "Psowate", podkreślona, pogrubiona, wyszczególniona. Bo blog ten jest dla mnie w pewien sposób szczególny. Refleksje, jakie przynosi mi czytanie psowatych wpisów, nie są w stanie równać się z żadnymi innymi. Zawsze trafiają w samo sedno, a dodatkowo są w stanie zmotywować mnie do pracy na pełnych obrotach, dlatego każdy powrót na tę stronkę budzi we mnie coś specyficznego. Coś, czego nie jestem w stanie ubrać w słowa. Czy istnieje w ogóle takie słowo?



4. Psi kawałek internetu


Czyli jak dla mnie pozycja namber łan w całym psim internecie, jeśli chodzi o naukę sztuczek oraz wszelakich zrób-to-samów. Śledzę bacznie każde wytwory autorki i nie mogę nadziwić się tym wszystkim pomysłom. Są mistrzowskie! Wyszłabym pewnie na wariatkę, zachwalając i psy, i przepiękne fotografie, i lekkość pisania, i trzeźwość umysłu w poważniejszych tematach.. Ale w tym wszystkim wydają mi się po prostu niedoścignieni.



5. Nie taki york straszny


Ten blog jest dla mnie bardzo sentymentalny i ilekroć zdarzy mi się obejrzeć wyczyny małego Syriusza, jestem pełna podziwu - i to nie byle jakiego. Odkrycie tego bloga było przełomowym momentem w historii mojego światopoglądu - Syriusz, jako jeden z nielicznych mikrusków, udowodnił mi, że nie taki york straszny! :D Zanim dowiedziałam się o nim i całej rzeszy sportowych yorków, byłam święcie przekonana o tym, że są to psy wyniszczone, pozbawione chęci do pracy, zepsute i ujadające 24/7 (Taki obraz dawał mi przynajmniej york z naprzeciwka). Jednak gdybym mogła, osobiście podziękowałabym Syriuszowi. Dał mi tak wiele do myślenia.. :)



6. White Couch Potato


Trudno jest mi oprzeć się urokowi osobistemu Fibi i jednocześnie pominąć bardzo istotną dla mnie kwestię, czyli fotografię. Fotografię, która w wykonaniu autorki jest przerażająco genialna!  Dlatego ten blog po prostu musiał znaleźć się na tej liście. Wkraczam na niego z detektywistyczną lupą i poszukuję foto-poradników z takim zapałem, jakbym nie jadła co najmniej przez tydzień. Miłe wrażenia po wizycie na blogu pozostawia także ciekawa oprawa graficzna. Tak, musiałam zwrócić na to uwagę. Pardon, taka już jestę.



7. Co pies na to?


Największym atrybutem tego bloga i jednocześnie powodem, dla którego tak często na nim bywam, są niebanalne treści, których nie ma nigdzie indziej, albo rzeczywiście mam znaczne problemy ze wzrokiem. Wizyta na tym blogu zawsze owocuje dodatkową dawką wiedzy, która pochłania mnie na tyle, że trudno jest mi odciągnąć się od gwałcenia przycisku "poprzedni wpis" co parę minut. Wypadałoby jednak odpowiedzieć na pytanie, co kieruje mnie do takiej desperacji? Na tym blogu możecie znaleźć rzetelne informacje i porady dotyczące psiej psychologii, szkolenia, hodowli, higieny, podróżowania czy psich gadżetów. Wszystko to podsyca jeszcze porcja ciekawych informacji na temat różnych zachowań psów. Jak dla mnie - bomba!



8. Makulscy


Aleksandra, Michał i Luśka - w skrócie Makulscy. Te trio zwiedza najpiękniejsze rejony zarówno w Polsce, jak i zagranicą, za każdym razem podsycając we mnie chęć podróżowania. Oprócz tego, na swoim blogu udzielają wielu praktycznych porad wokół tematu podróży z psem. Blog ten jest obowiązkową lekturą dla każdego, kto wybiera się z psem w wycieczkę. Dowiecie się, jak zaplanować podróż, jak dostosować środek transportu, dokąd pojechać a dokąd niekoniecznie, gdzie przyjmują z psami oraz wiele, wiele więcej rzeczy, które po prostu warto wiedzieć.



9. OBIFRU TEAM


Czyli kolejny barierołamacz :D Czy kiedykolwiek słyszeliście o sportowym Maltańczyku i Shiba Inu? ObiFru Team to nie tyle jeden z moich ulubionych psich teamów, ale i kwintesencja tego, że nie ocenia się książki po okładce. Nie jest to jedyny powód do zachwytu. Autorka bloga w niezwykły sposób opisuje magię pracy z psem i jednocześnie potrafi dosadnie uświadomić o pewnych sprawach, których my niekoniecznie jesteśmy w stanie dostrzec. Kiedy w naszych relacjach coś się spartoli, kołem ratunkowym są słowa ujęte w tym właśnie blogu.



10. My Heart Chakra


Oziki, fretki, róż, prześliczne wnętrza i niebanalne poczucie humoru? Czy istnieje lepsze miejsce w psich internetach? Właściwie, nie wiem. Ale wiem, że na Hart Czakrę zajrzeć warto, chociażby w te ponure dni, aby na naszych twarzach pojawił się soczysty banan. I to kocham w tym blogu. Kolejnym punktem odniesienia są emocje, zarówno u nas, jak i u psów. Niewiele psich blogów podejmuje się tematu opanowania emocji po jednej i drugiej stronie, jednocześnie dając praktyczne porady, które uratują nam tyłek. Autorka bloga w oryginalny sposób podchodzi do tego tematu, a zarazem funduje ogromną dawkę motywacji. I to właśnie lubię! :D





22 komentarze:

  1. Na wstępie chciałabym podziękować, że nasz psowaty blog znalazł się w tak genialnym zestawieniu. W dodatku opisany naprawdę pięknymi słowami - cieszymy się bardzo. To naprawdę miłe rozpoczęcie weekendu :)
    Tak, jak piszesz - każdy blog ma w sobie ,,to coś". Każdy na swój sposób motywuje, sprawia nam uśmiech, nakłania do przemyśleń. Myślę, że prowadzenie bloga to połowa przyjemności, a tą drugą połową jest czytanie innych publikacji. Ja osobiście nie wyobrażam sobie tygodnia bez przeczytania wpisu na którymś z obserwowanych przeze mnie blogów. To mnie po prostu motywuje i sprawia mi ogromną frajdę :D

    Pozdrawiamy i życzymy udanego weekendu, Psowate :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez Waszego bloga byłoby tam pusto ;)
      Pozdrawiamy! :)

      Usuń
  2. Zgadzam się w stu procentach! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. "Dzikie Nieogary" to zdecydowanie mój ulubiony blog ze wszystkich psich blogów, jakie czytam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo z tego znam i są to naprawdę świetne, blogi szczególnie Co pies na to?

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że stąd znam tylko My Heart Chakra, ale zdecydowanie uwielbiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mniej jednak bardzo polecamy pozostałe blogi :P
      MHC to chyba klasyka psich internetów :D

      Usuń
  6. Śledzę każdy z wymienionych blogów, jednak miłością wieeelgachną darzę Heart Chakra. Nie ma chyba lepszego miejsca w internetach, no chyba że "Drużyna G" :)
    Pozdrawiamy, Wiktoria&Fado! | Biscuit Life

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drużyna G! :O No jak ja mogłam o nich zapomnieć... :')

      Usuń
  7. Większość blogów śledzę i są naprawdę super !
    Pozdrawiam, Złoty Pies

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie są to jedne z najlepsiejszych psich blogów. EVER. :D

      Usuń
  8. Dziękuję za polecenie i tyle ciepłych słów. Bardzo mi miło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz za co dziękować, sama prawda :P

      Usuń
  9. Bardzo, bardzo nam miło! :) Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie muszę zajrzeć ☺ Pozdrawiam
    ----------------------
    swiatsary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do dalszego blogowania, a także pewnym podsumowaniem. Dlatego chcę Wam bardzo podziękować za dodanie nam sił i wsparcia. :)

Każdy Wasz komentarz postaram się odwzajemnić.
Jeśli prowadzicie bloga - przyślijcie mi link. Odwiedzę ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.