Test fotoksiążki Saal Digital

Dla wielu z nas fotografia jest istotnym aspektem życia lub wręcz jego dopełnieniem. Ciekawym pomysłem na uwiecznienie własnych prac jest stworzenie fotoksiążki - profesjonalnej i ciekawej formy portfolio. My w ostatnim czasie mieliśmy przyjemność przetestować taki produkt, a umożliwiła nam to firma Saal Digital. W dzisiejszym wpisie zdradzimy Wam nasze spostrzeżenia i uwagi oraz zadecydujemy, czy warto się na niego decydować. Zapraszam na recenzję!



O firmie

Firma Saal Digital to wiodący europejski producent wysokiej jakości naświetlanych i drukowanych fotoproduktów. Należą do nich przede wszystkim fotoksiążki, odbitki, plakaty, fotokalendarze, fotokartki, fotoobrazy oraz fotoprezenty.

Kontakt z firmą uważam za bardzo dobry i jestem zadowolona z szybkiego i miłego przebiegu współpracy. O marce dowiedziałam się stosunkowo niedawno, dzięki innym blogom o podobnej tematyce. Wszystko za sprawą akcji promocyjnej, którą aktualnie prowadzi Saal Digital. Jeśli więc istniejesz w internetowym świecie i obracasz się w tematyce związanej z fotografią, możesz wysłać zgłoszenie, które zostanie rozpatrzone przez firmę i wówczas masz szansę przetestować fotoksiążkę, fotoobraz lub fotozeszyt. Fajnie, co? :D



Projektowanie

W ramach testowania produktu otrzymałam bon wartości 200 zł do zrealizowania przy projektowaniu własnej fotoksiążki. Niezbędny jest do tego program, który można pobrać na stronie firmy. Pomimo rozbudowanych opcji projektowania, myślę, że stosunkowo łatwo można nim operować. Mamy tam możliwość ustawienia gotowego szablonu, jak i stworzenia swojego własnego. Z racji, że dostępne szablony niezbyt odpowiadały mojemu pomysłowi, postawiłam na opcję drugą.  Zanim jednak zaczniemy rozmieszczać zdjęcia w naszej fotoksiążce, należy określić rodzaj okładki, powierzchnię stron oraz inne ustawienia rzutujące na to, w jakiej postaci odbierzemy produkt. Tu warto podkreślić, że niektóre ustawienia są równoznaczne z podwyższeniem się ceny produktu. Oznacza to, że jeśli przekroczymy wartość otrzymanego bonu, sami zapłacimy za dodatkowe ulepszenia. Oczywiście to my o nich decydujemy, więc możemy również nic nie dopłacać, ale wybór zależy od nas.

Moja książka ma 26 stron, twardą i błyszczącą okładkę, posiada watowanie, a zdjęcia są matowe. Zrezygnowałam jednak z opakowania prezentowego i kodu kreskowego, więc suma sumarum moja książka wynosi tyle, co sam bon. :)



Wysyłka

Wysyłka przebiegła pomyślnie i dokładnie tak, jak można by sobie tego życzyć, co pozytywnie zaskakuje, zwłaszcza, że paczka przychodzi z Niemiec. Miłą niespodzianką było to, że przez cały czas trwania przesyłki można na bieżąco sprawdzać jej stan, z czym spotkałam się po raz pierwszy. Biorąc pod uwagę również szybkość dostawy (raptem kilka dni), nie potrafię wyszczególnić żadnych minusów.



Pierwsze wrażenia

Fotoksiążka od Saal Digital jest pierwszym produktem tego typu, którego mam okazję testować. Trudno będzie więc o porównanie do innych fotoksiążek, jednak nie ulega wątpliwości, że ta jest warta uwagi. O tym, a nie innym zdaniu decyduje wiele plusów. Są to między innymi:

- trwałość kolorów (75 lat gwarancji)
- ponadprzeciętna jakość zdjęć
- błyskawiczna dostawa
- płaskie łączenie stron
- brak loga producenta
- adekwatna cena
- indywidualność

... Oraz, co może pozornie wydawać się podejrzane, nie jestem w stanie wyróżnić żadnych wad tego produktu. Myślę, że inni testerzy tej fotoksiążki się ze mną zgodzą.



Podsumowanie

W moim odczuciu fotoksiążka od Saal Digital dowodzi powszechnej opinii o niemieckiej jakości. Jestem bardzo zadowolona z możliwości przetestowania tej książki i uważam ją za produkt jak najbardziej godny polecenia. Oprócz typowych właściwości portfolio, jest to także wspaniały sposób na upamiętnienie chwil, czyli całej magii fotografowania. No i warto było dla tego spojrzenia pełnego dumy :D



Dziękujemy firmie Saal Digital za możliwość przetestowania fotoksiążki!

2 komentarze:

  1. cudowna taka ksiązeczka, ja mam podobną, przepiękne zdjęcia !

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta fotoksiążka, a zdjęcia w niej przepiękne *-*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do dalszego blogowania, a także pewnym podsumowaniem. Dlatego chcę Wam bardzo podziękować za dodanie nam sił i wsparcia. :)

Każdy Wasz komentarz postaram się odwzajemnić.
Jeśli prowadzicie bloga - przyślijcie mi link. Odwiedzę ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.